Blitzies

Zojuist van Zena vernomen dat het zeer close wordt of de Blitzies wel of niet op tijd in Nederland zullen arriveren.. Om deze reden hebben ze dus ook besloten het artikel preventief offline te halen. :sad:

Zojuist van Zena vernomen dat het zeer close wordt of de Blitzies wel of niet op tijd in Nederland zullen arriveren.. Om deze reden hebben ze dus ook besloten het artikel preventief offline te halen. :sad:

Ik denk dat Gizmo (Huisman) toch wel een betrouwbaardere bron is, en hij noemt enkel de Sky High Whistle.. Er is dus nog hoop! :cool:

Als het goed is komt er morgen meer duidelijkheid vanuit ZENA NL. Fingers crossed!!

Ik hoop voor een ieder die ze besteld heeft, of in de gewone verkoop wil gaan aanschaffen dat ze gewoon op tijd binnen gaan komen.

Ik had nog even goede hoop maar zojuist helaas bevestigd gekregen dat ook de Blitzies niet gaan komen dit jaar... :sad:

Ik had nog even goede hoop maar zojuist helaas bevestigd gekregen dat ook de Blitzies niet gaan komen dit jaar... :sad:

Pfff heel jammer, ik had echt zin om deze dingen te stoken. Perfecte rauwe fluit en een mooi boeket. Ben benieuwd hoe dat wordt opgelost als je via de algemene Zena site hebt besteld.

Heel erg zonde! Had me er enorm op verheugd, maar helaas.

Pfff heel jammer, ik had echt zin om deze dingen te stoken. Perfecte rauwe fluit en een mooi boeket. Ben benieuwd hoe dat wordt opgelost als je via de algemene Zena site hebt besteld.
Ik heb van de dealer waarbij ik het heb besteld een mail gekregen met het probleem. Ik mag een nieuw product uitzoeken voor die waarde en heb een kortingscode ter compensatie gekregen van Zena twv €5,-

Volgens mijn lokale zena dealer komen ze 4 januari binnen. Mijn blitzies worden vervangen door pyro shocks van lesli..

Laatst bewerkt:
Van mijn dealer net een mailtje gehad dat ze idd niet leverbaar zijn, echt wel jammer.
Ik mag kiezen of ik voor het zelfde bedrag iets anders wil hebben of dat ik mijn geld terug wil :thumbup:
Top van zena dat ze er ter compensatie een kortingscode bijgeven!

Oei wat jammer zeg.. denk dat ik (indien mogelijk) m'n geld terugvraag en dan voor de Mama Mia van Katan ga. Vrijwel hetzelfde product! :yes:

Back
Bovenaan