Blitz Bomber

Na tientallen keren filmpjes gekeken te hebben doet mij deze nog steeds niet zoveel...
Probeer de hype te herkennen want gaat voor best een schappelijke prijs over de toonbank. Maar vind er tot zover niet heel veel aan.. Ben volgens mij wel een van de weinige:p
Prijs-kwaliteit i guess, in de freak is deze naast de trans het imo 100% waard

Na tientallen keren filmpjes gekeken te hebben doet mij deze nog steeds niet zoveel...
Probeer de hype te herkennen want gaat voor best een schappelijke prijs over de toonbank. Maar vind er tot zover niet heel veel aan.. Ben volgens mij wel een van de weinige:p
Nee heb hetzelfde. Maar dat komt ook mede doordat de bak qua effecten niet zo aanspreekt en ik heb al zat.
DIe rode sterren in het begin vind ik wel vet maar dat heb ik bv al in de freestyle madness...

Ook gewoon een stukje smaak. Kwalitatief ziet het er echt prima uit maar hij heeft voor mij niet iets waardoor ik hem aan zal schaffen.

Ik moet je helaas teleurstellen. Heb alleen de Blitzbomber op film :p

Zonder dollen wat een box mensen... echt bizar! De spreiding is abnormaal!! We stonden er 20m-25m +/- van af. Alleen... zei m'n Iphone helaas net voor de laatste cake "geheugen vol, video onderbroken" Om te huilen... aan de andere kant had ik daar anders nooit naar gekeken. Dus liever nu dan op 31 dec / 1 Jan. De Zoom IQ7 is trouwens dé perfecte externe microfoon voor een Iphone t.m. 14 serie. De Zoom AM7 heeft een USB-C en is geschikt voor Iphone 15/16 en Samsung telefoons natuurlijk.

Check die spreiding 😱😱😱 Alle bombettes kwamen overigens hoog en hadden geen last van problemen zoals op de winkeliers demo bij Huisman. Dat zal waarschijnlijk een maandag ochtend exemplaar zijn geweest. Echt een waanzinnige top box!

Kijk vooral wat deze box met goed weer doet. Ik blijf het bizar vinden! En dat zonder kooi ook nog

2024 was inderdaad goed maar daar koste die ook doorgaans maar “correctie 85€” en is het al snel een super box natuurlijk.

Nu rond de 100€ of zelfs meer met een nieuwe batch kan tegenvallen 😌🥃

Laatst bewerkt:
hier momenteel 119 euro en een tb 129 ,dus keuze snel gemaakt tussen de twee denk ik ,heb ze beiden nog nooit eerder gehad maar scheelt bijna een kilo nem aan kruitgewicht ?

Staar je niet blind op kruitgewicht, koop gewoon wat je mooi vindt. Zijn echt totaal verschillende producten
doe ik niet eerlijk gezegd maar de 2024 versie die op de demo werd geschoten was wel weer "opvallend" dik en hard en de tb heeft zich volgens mij toch al heel lang bewezen ?of was deze eerder gekooid en komt er nu ook een ongekooide versie voor dit jaar ? ps het tempo vd blitz vindt ik persoonlijk wel fijn tov de tb

doe ik niet eerlijk gezegd maar de 2024 versie die op de demo werd geschoten was wel weer "opvallend" dik en hard en de tb heeft zich volgens mij toch al heel lang bewezen ?of was deze eerder gekooid en komt er nu ook een ongekooide versie voor dit jaar ? ps het tempo vd blitz vindt ik persoonlijk wel fijn tov de tb

Kerel wat zeg je allemaal?

Alles wat van dit jaar binnenkomt van Rubro is iig ongekooid Harry.
Paar schietgebedjes dus bij het ophalen als je vroeg hebt besteld (als dat al wat helpt).

Back
Bovenaan