emieloss
VWC lid
Zit in dezelfde regio. Dichtsbijzijnde die ik kon vinden waren Apeldoorn, Goor en ZwolleIemand nog een koop tip voor deze regio Amersfoort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zit in dezelfde regio. Dichtsbijzijnde die ik kon vinden waren Apeldoorn, Goor en ZwolleIemand nog een koop tip voor deze regio Amersfoort?
Klopt was gekkenhuis gisteren, dit hadden we niet verwacht. Ik werk daar deze dagen en het idee was allemaal goedGelukkig heb ik er nog wel 2 gekregen bij Morsink.
Was daar om 13:00
Drukte van jawelste. Ruim 1 uur in de rij gestaan om een via internet bestelde blitzbomber af te halen.
Winkel bestellingen en internet bestellingen lopen daar door elkaar heen.
Overigens heb ik er 1 waarvan er 1 met een paars vierkantje en 1 met een roze vierkantje
Hebben meer mensen dit?
Bij dezeHeb je daar foto van
Wellicht gewoon een andere batchBij deze
Zou niet weten wat het betekend. Misschien dat iemand anders hier meer duidelijkheid over kan brengenBij deze
Nee zijn identiek.. op de kleur na en het C nummer naWellicht gewoon een andere batch
Ik heb roze vierkantjeNee zijn identiek.. op de kleur na en het C nummer na
Maar de andere 2 paarse hebben ook een ander C nummer
De blauwe zal wel een sample zijn
Dat is chineesche namaakIk heb roze vierkantje![]()
Of die zit nog in de kastDat is chineesche namaak![]()
Bij deze
Nee dat is bedrog. Hebben wel hetzelfde formaatHuh, maar de bovenste is toch echt duidelijk veel groter/hoger!!![]()
Hier een groene, zal wel duurzaam kruit zijnIk heb roze vierkantje![]()
Heel simpel, omdat de foto vanuit een bepaalde positie genomen is geeft dat een vertekend beeld. Op dat moment zeggen die rode streepjes dus helemaal niks..Hmmm, heel vreemd. Dit kan niet bedrog zijn, zie hieronder. Rode staafjes zijn beide even lang. Hoe kan dit bedrog zijn dan?
Bekijk bijlage 1806952
49F206/071/24 & 49F206/072/24Dat zijn 2 verschillen toch? Staat ook ander batchnummer op de doos?