Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha hetzelfde rondje hier!
Jongens, kom op zeg.. dit kan toch niet productie zijn, met slechts 10gr kruit en dan die burst en spreiding etc. Maar.. natuurlijk hoop ik en wil ik helemaal ongelijk hebben, want als ze dit kunnen doen met slechts 10gr en met een product dat zonder kooi komt, heb ik er wel vertrouwen in dat hun andere producten het ook wel goed gaan doen.
Presteert net zoals op onze Demo waar we zelf uit onze eigen bunker een geleverde verkoop- en dus productieversie hebben uitgekozen en geschoten.Jongens, kom op zeg.. dit kan toch niet productie zijn, met slechts 10gr kruit en dan die burst en spreiding etc. Maar.. natuurlijk hoop ik en wil ik helemaal ongelijk hebben, want als ze dit kunnen doen met slechts 10gr en met een product dat zonder kooi komt, heb ik er wel vertrouwen in dat hun andere producten het ook wel goed gaan doen.
De Chinees was het niet, want dat kruitgewicht staat ook op de officiële Excel-productsheet van Rubro met alle specificaties van hun assortimentsartikelen.De Chinees maakt wel vaker een foutje op het label. Net zoals op de Caïro, een uber populair product en nog '25 mm' voorop het label zettenIk begrijp dan ook niet dat er door de forumleden hier wordt aangenomen dat hier 996 gram in zit. De startpost is gewoon gekopieerden informatie. De Chinees is gewoon vergeten een '1' voor die 996 gram te zetten.
De Chinees was het niet, want dat kruitgewicht staat ook op de officiële Excel-productsheet van Rubro met alle specificaties van hun assortimentsartikelen.
Wie-o-wie gaat "Het Grote Blitz Bomber Weeg Onderzoek" uitvoeren de 28e?![]()
Laat ons gewoon genieten van een goede bak. Dat is het lekkerste voor iedereen.
Dat is door de Fallas-technologie. Spaans kruit.Dat zeker weten. Ik ben alleen ontzettend (positief) verbaasd hoe ze dit uit minder dan 1kg weten te persen, dus niets meer dan lof naar Rubro voor deze bak.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervanDat zeker weten. Ik ben alleen ontzettend (positief) verbaasd hoe ze dit uit minder dan 1kg weten te persen, dus niets meer dan lof naar Rubro voor deze bak.
Niet alles is leuk Stuifie..Hoorde dat deze vandaag gekeurd gaat worden door IL&T.
![]()
Ach genoeg mensen die denken dat ILT alles meeleest en hun toppers eruit wilt pikken..Niet alles is leuk Stuifie..
Met bovenstaande berichten is je vraag beantwoord.Wie-o-wie gaat "Het Grote Blitz Bomber Weeg Onderzoek" uitvoeren de 28e?