Blitz Bomber

Jongens, kom op zeg.. dit kan toch niet productie zijn, met slechts 10gr kruit en dan die burst en spreiding etc. Maar.. natuurlijk hoop ik en wil ik helemaal ongelijk hebben, want als ze dit kunnen doen met slechts 10gr en met een product dat zonder kooi komt, heb ik er wel vertrouwen in dat hun andere producten het ook wel goed gaan doen.

Jongens, kom op zeg.. dit kan toch niet productie zijn, met slechts 10gr kruit en dan die burst en spreiding etc. Maar.. natuurlijk hoop ik en wil ik helemaal ongelijk hebben, want als ze dit kunnen doen met slechts 10gr en met een product dat zonder kooi komt, heb ik er wel vertrouwen in dat hun andere producten het ook wel goed gaan doen.

De Chinees maakt wel vaker een foutje op het label. Net zoals op de Caïro, een uber populair product en nog '25 mm' voorop het label zetten🤣 Ik begrijp dan ook niet dat er door de forumleden hier wordt aangenomen dat hier 996 gram in zit. De startpost is gewoon gekopieerden informatie. De Chinees is gewoon vergeten een '1' voor die 996 gram te zetten.

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, want ik ging er nog zelfs vanuit dat het 1200gr was, dacht ik ergens gelezen te hebben.. maar nu het 996 gram is begin ik toch helemaal er zeker van te zijn dat dit onmogelijk is, je spreekt hier over slechts 8 gram per tube, stijglading en burst is hier ook nog eens inbegrepen, hoe krijgen ze dan dit voor elkaar? Het zal dan eerder 1996 gram moeten zijn, 499 gram per cake en 16,3 gram per shot. Dat komt wat meer in de buurt van de realiteit. :)

Presteert net zoals op onze Demo waar we zelf uit onze eigen bunker een geleverde verkoop- en dus productieversie hebben uitgekozen en geschoten.

• Like
Waarderingen: bri
De Chinees maakt wel vaker een foutje op het label. Net zoals op de Caïro, een uber populair product en nog '25 mm' voorop het label zetten🤣 Ik begrijp dan ook niet dat er door de forumleden hier wordt aangenomen dat hier 996 gram in zit. De startpost is gewoon gekopieerden informatie. De Chinees is gewoon vergeten een '1' voor die 996 gram te zetten.
De Chinees was het niet, want dat kruitgewicht staat ook op de officiële Excel-productsheet van Rubro met alle specificaties van hun assortimentsartikelen.

Laat ons gewoon genieten van een goede bak. Dat is het lekkerste voor iedereen.

Dat zeker weten. Ik ben alleen ontzettend (positief) verbaasd hoe ze dit uit minder dan 1kg weten te persen, dus niets meer dan lof naar Rubro voor deze bak :).

Back
Bovenaan