Blitz Bomber *NIEUW 2024*

Minerva:
144s
1987.2gr nem

Bb:
120s
996gr nem

Maar goed ik vind het op zich wel een sierlijk bakkie maar het is geen opvallende toestand in mijn ogen.
Ook aardig aan de prijs voor een 25mm met een kilo feestpoeder.

Laatst bewerkt:
Poe een hoop speculaties weer hier over de blitz bomber . ik weet zeker dat dit een topper word , kijkend naar de katan specials 1tm6 zagen we ook top blokjes uit relatief weinig kruit ook zo rond de 1 kg

je kan toch nooit een 120 s van nog geen kilo kruit als topper maken? kloppen die getallen wel? hier de transbomber aangeschaft en de crash box

Poe een hoop speculaties weer hier over de blitz bomber . ik weet zeker dat dit een topper word , kijkend naar de katan specials 1tm6 zagen we ook top blokjes uit relatief weinig kruit ook zo rond de 1 kg
Ik heb me ook laten vertellen dat de Blitz Bomber echt een topper wordt, maar ik ben door het lage kruitgewicht ook nog niet overtuigd. De vergelijkijg tussen de specials is ook niet helemaal reeel aangezien de Blitz Bomber bijna 40% minder kruit per shot bevat.(8,3 gram per shot vs 13,6 gram).

Ik heb me ook laten vertellen dat de Blitz Bomber echt een topper wordt, maar ik ben door het lage kruitgewicht ook nog niet overtuigd. De vergelijkijg tussen de specials is ook niet helemaal reeel aangezien de Blitz Bomber bijna 40% minder kruit per shot bevat.(8,3 gram per shot vs 13,6 gram).
precies, of er is een fout in het SAS gewicht of de productiefilm is niet realistisch? laat ik het zo zeggen.... de productiefilm is geen 25mm met 990 gram SAS, dat moet meer zijn. Spinkhaanfilmpjes moet je altijd voor oppassen, helaas nog niet geschoten op een demo. Dus ik sla over,

Slecht is het niet, en zeker niet gezien de hoeveelheid NEM.
knap gedaan, maar ik sluit me wel aan bij (voor dat geld heb ik wat leukers)

60 tot 70 euro wil ik er nog best voor geven die 1 kilo.

Back
Bovenaan