Blinkr.

Op de demo merkte ik ook al dat de meningen meer uiteen liggen, persoonlijk vond ik deze juist erg tof met die prachtige kleuren. Ja, voor een 19s is ie prijzig, maar deze onderscheidt zich met de kleuren (vooral lichtblauw) en effecten en dat is het mij dan toch waard om deze zeker erbij te pakken, zeker als ik hem tegenkom in een aanbieding.

Op de demo merkte ik ook al dat de meningen meer uiteen liggen, persoonlijk vond ik deze juist erg tof met die prachtige kleuren. Ja, voor een 19s is ie prijzig, maar deze onderscheidt zich met de kleuren (vooral lichtblauw) en effecten en dat is het mij dan toch waard om deze zeker erbij te pakken, zeker als ik hem tegenkom in een aanbieding.

Geheel met je eens Mattenfreak, fantastische kleuren die je niet vaak in deze combinatie tegenkomt.

Ik vind hem ontzettend gaaf over komen zo op film hoor, wat een mooie kleuren. Effecten komen ook goed over op film zo, toppertje.

Zeker een hele gave blinkrcake. Schitterende heldere kleuren, branden lekker lang na ook!

Ik mag deze toffe cake in RL gaan uitproberen dankzij de prijsvraag van VWT! Heb er zin in verwacht er iig een hoop van :D

Deze cake doet me erg denken aan de Fading Stars van Evolution, niet om zijn effecten, maar om de speciale kleuren en de combinaties hiervan. Heb de Fading Stars 3 maal gehad en heb daar zo enorm veel van genoten en ook vele complimenten over gehad dat ik deze niet kon laten liggen, zeker niet voor €15 waar ik hem voor heb kunnen vinden. Ben er heel benieuwd naar! Zal hem in de avond afsteken en het filmpje hier posten :D

Zeker aan de prijs, maar de unieke kleurencombinaties maken 'm voor mij persoonlijk wel het geld waard. Echt prachtig dat licht blauw icm oranje/geel. :droolthum

Ook hier geldt weer: een aantal Freak-winkels verkoopt deze cake en dus is deze daardoor een stuk betaalbaarder te krijgen!! :thumbsup:

Mooie cake, meer van verwacht, spreiding is niet 30mm waardig vond ik en zeker niet in vergelijking met de demo film:

De boeketten zijn overigens wel vrij vol, leuk om eens te zien en gehad te hebben, maar hoef hem geen tweede keer meer. Misschien ligt dat aan het feit dat ik er de volle pond voor heb betaald, ofwel de adviesprijs.

Ik was hier wel erg benieuwd naar. Fijn om hier een straatfilm van te zien. Na het zien van de demobeelden was mijn interesse meteen gewekt. Ik vind hem op film erg goed overkomen moet ik zeggen, vooral de kleurencombinaties werken enorm goed en zijn zo te zien met zorg uitgekozen. Op basis van enkel de film zou ik deze ook graag eens live zien, maar wel fijn om een review te lezen van een straatervaring.

Ik vind hem op de film hierboven ook erg goed over komen. Effecten hadden wellicht wat groter gekund, maar vind ik niet altijd perse nodig. Vind de kleuren van deze cake en de hoeveelheid sterren erg goed. Voor de volle pond wellicht te duur, maar met een leuke korting zeker een kanshebber.

Ik vind hem op de film hierboven ook erg goed over komen. Effecten hadden wellicht wat groter gekund, maar vind ik niet altijd perse nodig. Vind de kleuren van deze cake en de hoeveelheid sterren erg goed. Voor de volle pond wellicht te duur, maar met een leuke korting zeker een kanshebber.

Eigenlijk zeg je dat goed. Nu ik m'n eigen filmpje terug kijk en terug denk aan de cake in de straat heb je inderdaad gelijk dat een cake niet altijd grote boeketten hoeft te hebben en dit is er daar één van. Het is een sierlijke cake met volle uitwerkingen met bijzondere kleuren. Toch viel die mij in de straat een beetje tegen maar ik denk echt dat dat samen gaat met de prijs die ik ervoor heb moeten betalen

Ziet eruit als een prima bakje en waardige vervanger van de Distraxxion op film. Hoe vonden jullie hem overkomen gister?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan