Blink Blaster

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6036
Artikelnaam: Blink Blaster
Bruto Gewicht: 2500 gram
Netto kruitgewicht: 454 gram gram
Aantal schoten: 36 schoten
Tube diameter: 25 mm
Effectomschrijving: nnb
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: 2023: € 39,99
Voorverkoop 2023: € 37,50
Onlineprijs 2023: € 34,99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1748878258279.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Begin ziet er heel gaaf uit, maar die crackling op het laatst snap ik dan niet zo goed.
Door blasten met die blink !!

Dat ziet er wel heel goed uit zeg, alleen ontzettend jammer van de crackling. Die past hier niet bij. Maar dat begin is wel echt top uitgevoerd zeg.

Die eerste 18 schoten top. Alleen 2 andere blink en kleur combi's,hadden hem afgemaakt. En dan de eerste reeks,ongeveer zoals die is: dus de eerste 2 rijen afwisselend,3e rij salvo. En dat ook,voor de andere 18 schoten.

Ontzettend mooie cake...strobe comets, dikke blink die wel dubbel in kleur lijkt (écht zó rond in de straat...?), en laatste gedeelte eigenlijk raar en onnodig, die crackling, maar het is zo lekker fel en mooi volgend op de dahlia's dat het een mooi geheel vormt. Toppertje. Evo op stal halen doet GBV goed :wink:

Ik vind blinkers echt helemaal geweldig, dus deze vind ik echt super!! Alleen (zoals andere ook al zeiden) jammer van de crackling. Past er niet echt bij helaas, maar alsnog een gave bak!:D

Hele goede cake die ook erg fijn geprijsd is mijn insziens. Gaat ook de lijst op!

Inderdaad een zeer mooie prijs! Ik vind het label van deze lijn ook erg gaaf :) GBV is zeer goed bezig de laatste tijd. Het vuurwerk is kwalitatief zeker verbeterd, de prijzen meer marktcomform en het contact op het forum is erg fijn.

Na het kijken van het filmpje was ik er van overtuigd dat het 30mm zou zijn, het verbaasd mij dan ook positief dat dit 25mm blijkt te zijn, nu maar hopen dat deze net zo in de straat presteert.

Back
Bovenaan