pyromaniac
VWC lid
Blijf zoals al 10 jaar doe regelmatig op het forum rond speuren
hobby blijft gewoon gehele jaar doorgaan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
tot januari bijna dagelijk daarna februari een keer per week of zo. Maar daarna is het tot augustus meer 1x per week of 2a3 soms of maand. Gezien er dan toch bijna geen nieuws of niks is.
Geen nieuws.....
Las Fallas - Maart
Festa del Soccorso - Mei
Brno festival - Juni
St. Mary's Feast Malta - Augustus
Dan zijn pas de echte vuurwerken ipv die prutzooi waar wij hier mee lopen te spelen![]()
nja dan zie ik wel productinfo verschijnen van de specifieke batteria's, shell's en knallers die ze schieten Dennis... ipv alleen de filmpjes![]()
ja meestal de maand januarie voor de ervaringen en filmpjes probeer zelf ook nog wat te uploaden verder wil ik dit jaar meer karpervissen etc.
En ik ga voor een huis kijken dus denk dat het in febuarie weer wat afzwakt en met vuurwerkfestival schevevingen kom ik meestal weer hier snuffelen.Of er al een korting etc te pakken is.
Verder probeer ik dit jaar voor de 2de keer de zena trhopy mee te pakken.
Dusja vanaf dan zal het nog wel meer kriebelen
Ik zal ook nog wel wat maandjes rondhangen, maar steeds minder fanatiek. Als er zo weinig gepost wordt, is de sfeer er voor mij wel vanaf. Maar het belangrijkste, wanneer de watertemperatuur weer gaat stijgen dan gaat mijn andere hobby zwaar de overhand nemen. Dan wordt het vissen, vissen en nog eens vissen tot er dikke bakken in de mat liggen
Wel dit jaar weer een aantal vuurwerkfestivals meepakken (Trophy, Knokken, Scheveningen) en vanaf augustus weer actief al het nieuws bijhouden.
Ik blijf heel het jaar wel actief op het forum![]()