Blijven jullie rondhangen?

Ik kijk vrijwel dagelijks op het forum.

Frequentie zal weer wat stijgen in aanloop naar Fallas, al moet ik eerlijk zijn dat ik daarvoor meer bij de buren te vinden zal zijn.

tot januari bijna dagelijk daarna februari een keer per week of zo. Maar daarna is het tot augustus meer 1x per week of 2a3 soms of maand. Gezien er dan toch bijna geen nieuws of niks is.

tot januari bijna dagelijk daarna februari een keer per week of zo. Maar daarna is het tot augustus meer 1x per week of 2a3 soms of maand. Gezien er dan toch bijna geen nieuws of niks is.

Geen nieuws.....

Las Fallas - Maart
Festa del Soccorso - Mei
Brno festival - Juni
St. Mary's Feast Malta - Augustus

Dan zijn pas de echte vuurwerken ipv die prutzooi waar wij hier mee lopen te spelen :wink::D

Geen nieuws.....

Las Fallas - Maart
Festa del Soccorso - Mei
Brno festival - Juni
St. Mary's Feast Malta - Augustus

Dan zijn pas de echte vuurwerken ipv die prutzooi waar wij hier mee lopen te spelen :wink::D

jajaja prutzooi... zucht :frusty:

nja dan zie ik wel productinfo verschijnen van de specifieke batteria's, shell's en knallers die ze schieten Dennis... ipv alleen de filmpjes :bye:

Nogal tegen de stroom in maar dat is logisch i.v.m. Huisman ben ik er in december en begin januari niet zoveel en de rest van het jaar praktisch dagelijks! Dat doe ik al jaren en wat mij betreft blijf ik dat ook nog jaren doen. Allerlei evenementen afgaan en dat met elkaar delen middels tripreports, zo hier en daar filmen en fotograferen en dat natuurlijk posten, ervaringen met elkaar delen, productreviews, enz.

nja dan zie ik wel productinfo verschijnen van de specifieke batteria's, shell's en knallers die ze schieten Dennis... ipv alleen de filmpjes :bye:

Is dat het gene wat je graag zou willen weten ja? Ik kan dat zo voor je opnemen als je dat leuk vindt hoor.

Overigens heb ik meerdere video's op mijn kanaal staan waar je zelfs het bouwen van deze spullen ziet, hoeveel info wil je nog meer?

Zo..mooi om te lezen al deze quotes en verhalen, hoe men ertegenaan kijkt.Echt tof om te lezen!
Zelf ben ik het hele jaar actief, opschonen, modereren, ervaringen lezen van leden met de producten, kijken of ik nog goede producten heb gemist afgelopen jaar en uiteraard ook veel achter de schermen....dat zijn voor mij toch echt de kersen op de taart.

Uiteraard zal ik ook bij showtjes zijn (binnen- en buitenland) en de trophy mag ook niet ontbreken!

Fallas komt er nog aan, en daarna nog tientalle, misschien zelfs wel honderden shows door heel europa. Oud&nieuw is al lang niet meer het einde van "het seizoen" Naarmate ik ouder word, word vuurwerk steeds minder seizoensgebonden :handsup:

ja meestal de maand januarie voor de ervaringen en filmpjes probeer zelf ook nog wat te uploaden verder wil ik dit jaar meer karpervissen etc.
En ik ga voor een huis kijken dus denk dat het in febuarie weer wat afzwakt en met vuurwerkfestival schevevingen kom ik meestal weer hier snuffelen.Of er al een korting etc te pakken is.
Verder probeer ik dit jaar voor de 2de keer de zena trhopy mee te pakken.
Dusja vanaf dan zal het nog wel meer kriebelen

Ik zal ook nog wel wat maandjes rondhangen, maar steeds minder fanatiek. Als er zo weinig gepost wordt, is de sfeer er voor mij wel vanaf. Maar het belangrijkste, wanneer de watertemperatuur weer gaat stijgen dan gaat mijn andere hobby zwaar de overhand nemen. Dan wordt het vissen, vissen en nog eens vissen tot er dikke bakken in de mat liggen :)

Wel dit jaar weer een aantal vuurwerkfestivals meepakken (Trophy, Knokken, Scheveningen) en vanaf augustus weer actief al het nieuws bijhouden.

Ik zal ook nog wel wat maandjes rondhangen, maar steeds minder fanatiek. Als er zo weinig gepost wordt, is de sfeer er voor mij wel vanaf. Maar het belangrijkste, wanneer de watertemperatuur weer gaat stijgen dan gaat mijn andere hobby zwaar de overhand nemen. Dan wordt het vissen, vissen en nog eens vissen tot er dikke bakken in de mat liggen :)

Wel dit jaar weer een aantal vuurwerkfestivals meepakken (Trophy, Knokken, Scheveningen) en vanaf augustus weer actief al het nieuws bijhouden.

huh, een festival in Scheveningen? XD

Back
Bovenaan