Blijven jullie rondhangen?

Ruben

VWC lid
Ondertussen zijn we alweer een paar dagen in 2016 en is vuurwerk (gelukkig) minder in het nieuws. De grote dag is voorbij en de vuurwerksnippers zijn al redelijk uit het straatbeeld verdwenen. Daarbij is ook de spanning weg van de decembermaand en oliebollenmix ligt in de schappen met 50% korting. Het is voorbij!

Blijven jullie het hele jaar rond hangen op het forum of pas weer vanaf september wanneer het seizoen weer begint?

Ik wil dit jaar wel weer op het forum blijven. Iedere keer als ik het nieuws zag had ik er geen zin meer in, niet alleen door het nieuws, maar ook de privé omstandigheden. Dit jaar ga ik proberen het gehele jaar terug te komen :D .

Mijzelf kennende zal ik van februari t/m augustus even afkicken om vervolgens in september weer heerlijk alle nieuwe producten te bewonderen.

Ik wilde toevallig ook een soortgelijk topic starten. Ik vraag me ook hetzelfde af! Het is nu echt gezellig druk steeds, als ik een paar uurtjes niet op Vuurwerkcrew zit dan zijn er weer 5 pagina's met nieuwe berichten. Ik zelf bleef vorig jaar het gehele jaar door op VWC en zal dat dit jaar ook zeker doen!

Ik zal soms even op vuurwerkcrew een kijkje nemen, maar ik ga weer echt fulltime aan de slag na de zomer!!

Buiten het seizoen word er natuurlijk niet zoveel meer geplaatst. Niet op het forum en niet in de chat. Vroeger hadden we nog een slowchat op het forum (voordat de chat er was) dat topic liep toen heel goed. Nu veel minder, of eigenlijk helemaal niet. Moet eerlijk toegeven dat er een paar jaar geleden ook veel meer sfeer op het forum hing, een grote vaste klanten die elkaar ook vaak zagen tijdens shows en demo's.

Meestal kom ik hier steeds minder nadat ik mijn eerste bestellingen weer geplaatst heb in januari en februari. Pak het dan in september weer op. Nu is het inderdaad nog gezellig druk en zie veel video's verschijnen! Ik loop er ook wel mee rond dat ik best 'in real life' meer freaks zou willen spreken. Gaat nu meer toevallig op demo's bijv. en dan merk ik hoe leuk het is om met iemand tot in detail over importeurs en producten te praten. Maar hoe je dat in het vat kan gieten weet ik nu ook niet. Meetings organiseren bij demo's, of meetings per regio bij geselecteerde winkels tijdens de verkoopdagen? Stookmeetings op 31-12 om 18:00 uur?

Het leven van een vuurwerkfreak kan best eenzaam zijn als niemand je begrijpt;-)!

Op vrije dagen kom ik altijd wel een kijkje nemen het hele jaar door. Ook ben ik van plan om elke maand een paar filmpjes te plaatsen voor de sfeer. Alleen heb ik minder beeldmateriaal dan ik vooraf gepland had, het plan was zelfs elke week 1 film.

Blijft altijd heel het jaar hier wel rondhangen.Beetje chatten ook al waren er afgelopen jaar maar een paar personen het meeste van de tijd lol.Voor de rest dit jaar weer meer shows bezoeken en daar beginnnen we mee in mei.(japantag) :D

Stookmeetings op 31-12 om 18:00 uur?

Het leven van een vuurwerkfreak kan best eenzaam zijn als niemand je begrijpt;-)!

Ik ben ook altijd een groot voorstander van stookmeetings geweest! Is volgens mij ook al een paar keer geprobeerd goed te organiseren maar is nooit echt van gekomen ofzo naar mijn idee.

Ik ben er tevens ook eigenlijk wel zo'n beetje het hele jaar.

Alleen de sterkste blijven over :)
Decembernoobs zijn weer vertrokken. nu is het weer tijd voor de serieusigheit :p

Ruben zal dat ook niet mede komen door de regelgeving die toen gewijzigd is op avp en vervolgens het sluiten van avp... volgens mij is dit nog steeds een grote oorzaak van de beleving bij velen.

Ikzelf blijf wel actief maar niet full time. Zal dagelijks de nieuwe berichten checken en demo's bezoeken denk aan bijvoorbeeld dalijk het chinees nieuwjaar. Anders richten we toch een demo groep op?

Vorig jaar was ik tussen februari t/m augustus niet op het forum te vinden en vanaf september er niet meer weg te slaan. Ik ben benieuwd of dat dit jaar weer lukt of dat ik inmiddels zo verslaafd ben dat ik het hele jaar blijf hangen :P

Ik ben er tot eind januari, dan heb ik wss de 1e bestellingen al gedaan en ga ik weer tot september offline. zo blijven de laatste maanden van het jaar 'speciaal', lekker weer rondneuzen op vwc.

Back
Bovenaan