Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vond dit echt een verrassing. Echt een prima waaiercake. De boeketten zijn mooi rond en groot en het goud met groen maakt hem weer net iets anders dan andere. Deze komt zeer zeker in de collectie.
Ik vind de prijs behoorlijk meevallen. Het is heel moeilijk goedkope waaiers te vinden met een beetje kwaliteit. Deze voldoet aan al die punten. Heb ik zeker in 't vizier voor eventuele aanschaf.
Huh, das grappig, ben vanavond naar een demo van Intratuin geweest waar ze ook de Blazing Sunset schoten, groot was mijn verbazing toen ik daar een waaier van dikke Spinners met blauwe parels te zien kreeg. ( Fully Loaded), heb m een dikke 10 gegeven. Maar snappen doe ik het niet.
Dit was een mooie cake met dat aparte groen erin en ik had eerlijk gezegd gehoopt dat de prijs naar een meer acceptabelere 25 euro zou gaan.
Maar ja, in ieder geval is de prijs niet omhoog gegaan.