''Blazing Diamonds" Salon Roger Fireworks

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
ik krijg toch wel de indruk dat het filmpje van LVT een 2" bak betreft. Heb nog nooit een cakebox meegemaakt met 1,2" waar zo'n effecten uitkomt.

ik heb hem zelf gefakkeld vorig jaar, de hele buurt was verbaasd over deze kist met mij erbij. moest hem weer hebben dit jaar.
moet odd zelf doorgelont worden, en zit in zn vervelende kooi

Die van mij schoot zoals op het filmpje van LVT.

Wat een bak zeg, de ooh's en aaaah's van de buren zeggen genoeg

Die van mij was ook erg indrukwekkend,
toch vond ik de transbomber net wat meer indruk maken en met mij velen.
Heeft een iets lager tempo maar is wel net wat voller..

Hamstra vuurwerk in Ermelo heeft deze ook op voorraad gehad in de outlet. Wellicht dit jaar ook nog. Scheelt je weer wat kilometers. Iemand nog een filmpje hiervan, op de film van LVT is die echt top.

Hamstra vuurwerk in Ermelo heeft deze ook op voorraad gehad in de outlet. Wellicht dit jaar ook nog. Scheelt je weer wat kilometers. Iemand nog een filmpje hiervan, op de film van LVT is die echt top.

Kreeg inderdaad een reactie van iemand op youtube die hem daar gekocht zou hebben en heb gevraagd of die heb uiteindelijk ook heeft gekregen (geen reactie meer) want denk dat die winkel zich vergist heeft met een andere cake.

Heb nog wat filmpjes gevonden op het web:

Groetjes LVT

Laatst bewerkt:
Met alle respect, ik geloof dat de productie ook wel prima is alleen laten we eerlijk wezen al het beschikbare beeldmateriaal komt niet eens in de buurt van dat sample filmpje van LVT. No offence, maar dat is echt geen productie.

Met alle respect, ik geloof dat de productie ook wel prima is alleen laten we eerlijk wezen al het beschikbare beeldmateriaal komt niet eens in de buurt van dat sample filmpje van LVT. No offence, maar dat is echt geen productie.

Deze geschoten in 2019/2020 en 2020/2021 en mijn versie was exact gelijk aan de versie van LVT.

Wát een bak, deze is ver bovengemiddeld. Best een traag tempo maar de grote effecten en zware knallen maken dat helemaal goed.

Back
Bovenaan