Aftershock Color Insanity

Echt prima prijs/kwaliteit verhouding, als je hiervan houdt is dit wel een must have. Heb er nog 10 liggen maar overweeg er nog 10 bij te halen.

Afgelopen jaarwisseling nog een aantal van deze cakes afgestoken die waren overgebleven van de jaarwisseling 2018-2019. Knalde prima (batch 2018). Geen must meer voor komende jaarwisseling, daar ik de cake eigenlijk te kort vind duren en er daardoor echt massa's van moet gaan schieten.

Precies dit, de oude versie ( 2017 geloof ik ) knalt echt prima maar ze zijn veel te kort van duur. En als je dan leest dat de 2019 versie mogelijk minder is dan laat ik dit cake'je lekker liggen.

Nou, vorig jaar gehad en vond er niks slecht aan. Goeie kleine dreunerds, zal nie twijfelen nog een paar leuk dr bij te nemen.

Vorig jaar waren ze te koop voor 6 euro per twee, maar ook voor 8 euro zou ik het doen. Ze zijn mij namelijk al een paar jaar op rij prima bevallen.

Zijn echt toppertjes en ik denk dat dit de vervangers van de thunderkings gaan worden.
een winkel heeft ze in een eigen jasje al te koop voor 3,50 pst

Deze zijn al weer een paar jaar in de handel, nog voor dat er een thunderking verbod ten sprake kwam. Maar inderdaad, deze potjes kunnen een goed alternatief gaan vormen. Kon ze een tijdje terug nog voor 5 euro per 2 kopen, dit jaar nog niet gezien voor dat geld!

Back
Bovenaan