Ome Wor
VWC lid
Het blijft ook altijd een gok, net als dat het óók met bewezen producten is. Ik zeg nergens dat ik verwacht dat het precies hetzelfde is. Een sample moet gewoon 100% de beste indruk geven en de verwachtingen oppompen net als krekelfilmpjes, anders is het geen goede sample en kan het verkopen kosten. 1.3g productie (en dan bedoel ik vooral filmpjes van mensen die het product daadwerkelijk al in handen hebben gehad en geschoten hebben) geeft weliswaar niet de realistische weergave van een 1.4 product wat je daadwerkelijk krijgt, maar geeft mijns inziens een beter inkijkje van de algehele kwaliteit van een product: kleuren, rondheid boeketten, hangtime, dat soort zaken. Ik weet dat bepaalde elementen worden weggelaten door (onduidelijkheid over) regelgeving hier, zoals spinners (radiant detonation), dus wat dat betreft weet ik waar ik aan toe ben. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat we met eigen ogen hebben kunnen zien dat 'high end' fabrikanten ook in 1.4g hele mooie en innovatieve producten neer kunnen zetten die in de straat ook zeer overtuigend zijn. Pyroshine is ook een mooie fabrikant. Besprenkel dat met een klein beetje laatste keer-saus en een snufje FOMO en voilà, mensen willen het wel proberen. Dit is natuurlijk wel voor iedereen anders, dat snap ik.
Laatst bewerkt: