Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor de mensen uit het Gooi en Vechtstreek:
Wordt lastig met kiezen want er is op 18 augustus ook een vuurwerkshow in Blaricum. Na afloop van de kermis.
Plaats, tijdstip en overige gegevens worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt hier.
Bij het afsteken van vuurwerk gelden strikte veiligheidseisen. Eén van die eisen is een veiligheidszone waarbinnen zich geen mensen, dieren en voertuigen mogen bevinden. Het vuurwerk trekt jaarlijks vele bezoekers. Om de verkeersstroom zoveel mogelijk in goede banen te leiden gelden daarom de volgende maatregelen: Vanaf 21.30 uur tot 22.45 uur volledige afsluiting van de Eemnesserweg tussen de Schapendrift en het Domein. Deze afsluiting geldt ook voor voetgangers. Vanaf 18.30 uur tot 22.45 uur wordt de Schapendrift/Anton Mauvelaan afgesloten voor alle verkeer tussen de Eemnesserweg tot Harmen Vosweg in Laren. Voor zover mogelijk worden alle bos- en fietspaden in het gebied rondom Rust Wat afgesloten van 21.30 tot 22.45 uur.
Betalen om naar een vuurwerkshow te kijken gaat mij te ver.
![]()
Ollander!!...
Dus jij gaat volgend jaar ook niet naar Nuits de Feu begrijp ik ?![]()
Geachte heer ....,
Het vuurwerk wordt zaterdag rond 22.00 uur afgestoken op de Eemnesserweg inBlaricum, deze weg is echter voor publiek afgesloten. U kunt het vuurwerkook vanaf de Schapendrift zien. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sabine BalkSector Producten, Vergunningen en Handhaving