Blackstone

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 656
Artikelnaam: BLACKSTONE
Bruto Gewicht: 1875 gram
Netto kruitgewicht: 427 gram
Aantal schoten: 20 schots
Effectomschrijving: Nieuw! Deze 20 shots dijk van een cake zal iedereen versteld doen staan!
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: € 24,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

656_Blackstone_Rubro_Vuurwerk-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aparte cake. Zit een beetje in het midden. Vindt hem niet slecht,maar ook niet geweldig. Twijfel nog. Die rustige crackling tails,zijn wel een leuke toevoeging. Het effect,is verder wel mooi.

Was ook in Aalsmeer. Hoorde positieve reacties om ons heen over deze cake. Ik vond hem ook prima presteren voor twee tientjes.

Duidelijk dat smaken verschillen. Ik vond de tips behoorlijk tegenvallen ten opzichte van de importeur demo. Hoop dat twee weken drogen hem goed doen, want zo loop ik er niet warm voor.

Duidelijk dat smaken verschillen. Ik vond de tips behoorlijk tegenvallen ten opzichte van de importeur demo. Hoop dat twee weken drogen hem goed doen, want zo loop ik er niet warm voor.

Ik ben het ook met je eens. Ik had deze cake besteld na het zien van de filmpjes van de importeursdemo, maar de tranen springen echt in mijn ogen. Van Ee mooie sierlijke willows zie ik in de laatste filmpjes zie ik geen schijn van terug... ben daar best vertiefd over :mad:

Heb nog geprobeerd om deze cake bij het afhalen om te ruilen, maar dat ging helaas niet. Ach, het was vuurwerk en daar is alles mee gezegd :bonk:

Back
Bovenaan