Blackbeard [Compound]

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 3614
Artikelnaam: Blackbeard
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 48 schoten
Effectomschrijving: Deze 48 shots compound bevat de maximale 30mm tubes voor optimaal effect. Als start worden we verwend met heerlijk diepgouden palmen in combinatie met violet paarse parels om vervolgens te genieten van zeldzame swimming stars.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 99,00
Voorverkoop: € 89,00
Onlineprijs: € 79,00

3614_blackbeard_2024.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	3614_blackbeard_2024.png Vertoningen:342 Grootte:859,8 KB ID:	1794417

Dit product is o.a. te koop bij: www.PANGUvuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Ziet er uit als een sierlijk bakje met een mooi rustig tempo. Jammer dat de 2 cake niet lekker opgepakt word door de camera.

Ziet er uit als een sierlijk bakje met een mooi rustig tempo. Jammer dat de 2 cake niet lekker opgepakt word door de camera.

Ja tempo moet je van houden, ik denk wel een logische keuze aangezien deze maar 48 shots heeft. Camera lijkt inderdaad net iets te donker ingesteld voor cake 2.

Eerste cake erg gaaf, mooi dat rustige tempo met het goud. Jammer dat de 2de cake niet goed gefilmd is, krijg er zo geen goed beeld bij.

De eerste cake heeft wel wat weg van de Primavera. Ik ben benieuwd wat de 2e cake is.
Ook doet het me denken aan de Yellow River.

Deed mij ook iets denken aan de Yellow River inderdaad. 2e cake is slecht te zien en lastig te beoordelen zo.

De eerste cake had best los verkocht mogen worden! Lijkt inderdaad wat op de Yellow River maar dan met roze/paars.

Bijzonder dat de mines uit een aparte tube moeten komen, lijkt nu bijna 24 schoten zo te zien. Wel fraaie effecten, jammer dat de 2e cake niet goed te zien is idd

• Like
Waarderingen: heho
Deze blijft ik toch in de gaten houden. Jammer dat deze te laat binnen was en er dus geen straatbeeld en van zijn.

@vanderelst Komt hier nog een nieuwe video van? En hoe zit het met de beschikbaarheid? De oorspronkelijke video is zo donker, dat je nauwelijks kan zien wat er gebeurd.

@vanderelst Komt hier nog een nieuwe video van? En hoe zit het met de beschikbaarheid? De oorspronkelijke video is zo donker, dat je nauwelijks kan zien wat er gebeurd.
Ben hier ook wel benieuwd naar! Denk niet dat er door GBV een straatvideo van gemaakt is, anders was die al wel geupload. Hij is wel nog uitgeleverd links en rechts de laatste dagen, maar vooralsnog geen video te vinden.

Back
Bovenaan