Black Thunder

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 453
Artikelnaam: Black Thunder
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: grote boeketten en harde thunder
Richtprijs: 25,00 euro
Film:Demo B&W 2007

Laatst bewerkt door een moderator:
De Black thunder is reeds een tijdje in het assortiment. We hebben hem dit jaar in- en uitwendig verbeterd!

Artikelnummer: 453
Collectie: Black Label collectie
Aantal schots: 19
Afmetingen: 160 x 150 x 175 mm
Gewicht: 2660 gram
Kruitgewicht: 285 gram
EAN-code: 8717202634538
Verkoopadviesprijs: € 27,50

453-black-thunder-3d-i.jpg

De Black Thunder is een topper!!

Deze cake doet denken aan de uranus c van Original. Heeft uiteraard de salutefinale niet, maar is een heel mooi alternatief. Superbrede Crackling Palms en harde Bursts

Deze herken ik uit het showtje van zonet in hoogkerk. Zeker een topper de boeketen gaan mooi hoog en lekker harde crackling aanrader!!

Deze cake vond ik afgelopen jaar echt geweldig!
Krachtige schoten die hoog komen, harde burstknallen en echt hele grote en brede gouden palmen met harde, zilveren crackling.
Ik was echt overdonderd door deze prachtcake :bonk:, helemaal na de 3 schots finale.
Maximale tubelading, grote effecten, harde burstknallen en een adviesprijs van €27,50 maken deze cake voor mij een blijvertje.

Valt me trouwens op dat er weinig reacties zijn op deze prachtcake...

Ik ben toch wel geinteresseerd geraakt door de ervaring van boozebelly.
Heeft iemand het meest recente filmpje van deze cake tot zijn beschikking?

Ik ben toch wel geinteresseerd geraakt door de ervaring van boozebelly.
Heeft iemand het meest recente filmpje van deze cake tot zijn beschikking?

Patrick heeft er eentje op zijn site van de demo van vorig jaar; http://www.vuurwerkfan.nl/video/B&W2008demo/slides/08.html

Een erg mooi effect inderdaad, lekker tempo, effect dat je niet veel ziet en goede finale er in. Zeker een succes in de straat, dat kan niet missen. :wink:

Bedankt voor het filmpje.
Ik moet eraan toevoegen dat de effecten op het filmpje kleiner lijken dan in het echt.
Ter vergelijking: Ik had ook de Panter van Wolff en de effecten van de Black Thunder waren zeker niet kleiner, eerder zelfs groter.

Ik vind deze 19 schots cake met maximale tubelading, net zoals de X-plosion (24,50) en de Extreme Salute (25,00) een ware topper van Brave & Wichers.
Alle 3 staan ze dan ook op mijn lijst :)

Ik vond de Black Thunder wat tegenvallen. Opzich een leuk effect maar ik vond de burst was slapjes waardoor de effecten niet goed tot recht kwamen.
Volgend jaar laat ik deze dus lekker staan.

Zoals lucaTM al zegt was het effect wel leuk maar de bursts vielen erg tegen. Volgend jaar neem ik dus lekker de extreme salute.

Jammer van de negatieve reacties, waarschijnlijk is deze cake dus ook verneukt. Die met dat nieuwe label heb ik zelf ook nog nooit gehad, die versie zou "in & uitwendig verbeterd" zijn...dat blijkt dus niet zo te zijn.
Jammer, want de oude versie was echt een topper met brede effecten en wel een prima burst.
Wat bezielt B&W toch met die veranderingen altijd?! :sad:

Ik vind de Black Thunder een topper! Mischien wel één van de beste van Black Label. Lekker een goeie burst zoals die hoort te zijn bij alle shooting cakes. Crackling en de gouden boeketten volgen elkaar in een snel tempo goed op. Dit alles maakt deze cake een echte aanrader en geen saaie. Had wat mij betreft eigenlijk een 500 gram versie mogen zijn, maar dat mag de pret niet drukken.

Laatst bewerkt:
Toevoeging voor startpost;

Afmetingen: 190x170x175 mm
Bruto Gewicht: 2660 Gram
Netto Gewicht: 285 Gram
Stijghoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 30 Seconden
Karton eenheid: 6/1

Richtprijs: €29,95 (2010-2011)

Back
Bovenaan