Black Thunder - Tristar

Knalde evenhard als een Red Bastard, zou toch harder moeten gaan. Helaas de oude batches nooit gehad maar deze komt er niet meer in gezien wat ze er nu voor vragen.

Ik heb dezelfde ervaring dit jaar met deze cake, viel heel erg tegen en komt er ook (voorlopig) niet meer in bij mij.

Nu heeft een betrouwbare bron mij wel verteld dat de 2022 batch vele malen beter is dan de 2021.

Ik ga het meemaken.

Filmpje van Daniel is de 2020 batch ( werd verkocht in 2021 ) en de slechte batch is de 2021 batch, die werd verkocht in 2022. De gene die nu wordt verkocht zal hoogstwaarschijnlijk de 2022 batch zijn ( het loopt steeds een jaar achter met de verkoopdatum blijkbaar ). Hoe de 2022 batch is weet niemand, tenminste Bonzo kent iemand die 'm getest heeft. Maar voor concreet bewijs of meerdere goede reacties zou ik ze lekker laten liggen, de onzekerheid is nog te groot. De knallen waren vorig jaar flink minder en er zaten bizar veel ploffers in de 2021 batch. Met salute cakes gaat het 99% van de keren juist verder achteruit dan dat het opeens beter presteert dan een jaar daarvoor.

Gaoo Hammer/Sonora/Tornado. Nu moeten we het doen met de Terremoto/Blackthunder/TS. Hopelijk komt het nog goed met de knalcakes.

Dat klopt helemaal, die van mij was inderdaad nog 2020 batch. Die was nog helemaal prima, net als de 2019 batch Black Thunder. Met latere batches geen ervaring.

Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe batch. Black thunder 2020 batch gehad, was keihard en vergelijkbaar met de ts. Afgelopen jaar 2021 batch dus kartonnetje meegenomen maar kwam van een koude kermis thuis.

Ja zou je haast zeggen toch.
Loots zelf geeft aan dat de 2022 batch een van de beste batch is die ze ooit hebben gehad.
Een slager die zijn eigen vlees keurt?

Pieter gaf inderdaad aan dat de 2022 batch erg goed was (en de 2021 batch beduidend minder). Pieter is daar doorgaans best realistisch in. Daarnaast nog een andere bron die dat bevestigde een poos terug.

Blijft een gok, maar ik heb wel vertrouwen.

Ik heb de nieuwe batch gehad, en afgestoken bij kampioenschap feyenoord, die dingen gingen echt goed hard

Gisteren avond heb ik er 2 geschoten van productiejaar 2023

Wat zijn ze slecht zeg.. 16 ploffers in totaal!
7 in de eerste en 9 in de 2e.. daarnaast zijn de knallen die het hardste waren ook heel erg zwak.
Te vergelijken met een matige nederlandse 25mm cake met sierburst.
Het zijn geen dreunen meer, maar gewoon knalletjes

Gisteren avond heb ik er 2 geschoten van productiejaar 2023

Wat zijn ze slecht zeg.. 16 ploffers in totaal!
7 in de eerste en 9 in de 2e.. daarnaast zijn de knallen die het hardste waren ook heel erg zwak.
Te vergelijken met een matige nederlandse 25mm cake met sierburst.
Het zijn geen dreunen meer, maar gewoon knalletjes

Precies hetzelfde als de 2021 batch dus die ik in 2022 veelvoudig had meegemaakt. Echt doodzonde, dit was voorheen serieus wel de beste 20mm salute cake die ik heb meegemaakt in F2.

Back
Bovenaan