Black Thunder Shock

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2326
Artikelnaam: Black Thunder Shock
Bruto Gewicht: 858 gram
Netto Kruitgewicht: 80 gram
Aantal Stuks: 24 stuks
Effectomschrijving: harde single shot
Tijdsduur: 3-5 sec
Stijghoogte: 35-40 meter
Richtprijs: 14,95

4.jpg

img_0799.jpg

Officiele productfoto komt nog online!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind ze er ook strak uit zien! Goud met zwart, was er nog niet in de singleshotjes denk. Nu nog meemaken hoe die knalt.:p

Dat label vind ik echt gruwelijk ! Wil ik zeker wel wat van hebben. Ook handig zo'n verpakking met gelijk 24 stuks.

Maar even he, is hele deze serie de vervanger van de Maddog serie ? Lijkt mij van wel gezien de producten etc. :wink:

nee.. als het goed is, is dit geen vervanging. Ik zag bij de dummy's namelijk ook nog gewoon mad dog liggen.

mad dogs zijn prijs/kwaliteit al goede single shots dus al zouden het omwikkelingen zijn dan maakt het nog niet uit :)

gwn maar even wachten tot de eerste shows hey

mad dogs zijn prijs/kwaliteit al goede single shots dus al zouden het omwikkelingen zijn dan maakt het nog niet uit :)

gwn maar even wachten tot de eerste shows hey

Zoals hier al vaker wordt duidelijk gemaakt worden er meestal geen singles-hots op shows geschoten helaas ;) Wordt dus wachten tot iemand er eentje test op de 29st misschien!

Ik vind ze er ook strak uit zien! Goud met zwart, was er nog niet in de singleshotjes denk.
die van Mercurius :wink: hoewel die meer zwart met goud zijn :p

Ik vind het wel irritant dat je meteen 24 stuks moet kopen. Als ik ze alleen even wil testen moet ik 'r meteen 24 zien weg te werken, mij te veel.

yess gelukkig we hebben eindelijk de hardste van nederland gevonden :bonk:
gelukkig zijn er maar 10000
betere omschrijving is: goeie single-shot met harde knal.
dan worden de mensen niet zo opgelicht en teleurgesteld

kan 3 doosjes van 3x24 stuks voor 25 euro krijgen b en benieuwd of ze het waard zijn zit er aan te denken vind label zo nice :)

Hoop dat er hier een held is die hem op de 29e filmt! Want die gaat mede beslissen of ik nog meer geld ga uitgeven hahahah :D

een vriend van me heeft deze en haalt zn bestelling op de 29ste op! zal aan hem vragen of k er eentje mag afsteken en dan filmen, dn post k em hier wel :wink:

ooow yesss het is de 28e maar ff ontopic ik heb ze ook besteld en verwacht er wel wat van ze zien er ook zo goed uit en single shots zijn nooit echt een teleurstelling denk ik

Huh raar hier staat dat er in een doosje 24 stuks zitten en bij ons in het foldertje staat dat voor 14,95 48 stuks zijn. Kan iemand me vertellen of dit klopt of geven ze me dan 2 doosjes? Ben ook heel benieuw hoe ze knallen.

Back
Bovenaan