Black Thunder 25

Deze toch maar besteld. 25 schots voor 7.50 kan nooit een domper worden. Met wat voor andere knalcakes/single shots kan je deze vergelijken?

Deze mogen meemaken met oud en nieuw en deed eigenlijk niet echt onder aan bijvoorbeeld delicious thunders. Prima knalpotje die te vinden zijn voor zachte prijzen.

Vorig jaar had een vriend van mij deze. Hij ging wel lekker. Waarschijnlijk vernieuwd aangezien er nu ook een andere label omzit.

15,99 euro bij Vuurwerktoppers, dit leek eerst op de McThunder een knalcake 25 schots, maar dus vanaf dit jaar is de knal eruit gehaald en vervangen door crackling? Klopt dat? Heet nu ook Black Thunder crackling 25

Ik weet niet of dit artikel al apart vermeld staat, maar dit is dus geen knalcake meer, maar nu alleen met Crackling. ik vind hem in ieder geval wel mooi

Bijlagen

• Schermafbeelding 2025-11-27 194823.png
    Schermafbeelding 2025-11-27 194823.png
    346,7 KB · Weergaven: 9
Ik weet niet of dit artikel al apart vermeld staat, maar dit is dus geen knalcake meer, maar nu alleen met Crackling. ik vind hem in ieder geval wel mooi

Ligt aan de batch lijkt me?

Shop hier in de buurt adverteert nog met de knalcake versie, evenals de 100 versie.

Ligt aan de batch lijkt me?

Shop hier in de buurt adverteert nog met de knalcake versie, evenals de 100 versie.
de knalversie is niet meer bij reguliere winkels te vinden/te koop omdat deze in kooi zat. de cracklingversie is niet in kooi. als ze daar nog mee adverteren kan het zijn dat ze die nog in de uitgepakte bunker hadden liggen. maar het lijkt me sterk.

Back
Bovenaan