Black Spanish Cracker

Nou voor nederlandse vlinders vond ik ze heel goed. Harder dan rotjes. En als je ze niet hard genoeg vind moet je ze voor je voeten gooien.:D

IETS harder dan normale rotjes. Verder koop je ze meer voor de verpakking en de beleving dan de knal zelf.

Deze voor de gein ook nog maar bij gekocht.. ze gingen overduidelijk harder dan rotjes!
Ik vraag me ook af of ze volgend jaar nog door de keuring komen, want ze gingen toch wel behoorlijk hard! ;)
Maar leuke rotjes voor dat geld dus!

Heb er ook 1 afgestoken, en precies wat ik dacht. Gewoon een grote rotje. Je merkt het wel een beetje dat die harder is, maar dan houd het ook op. Het is helaas geen thunder op de grond :D

Deze voor de gein ook nog maar bij gekocht.. ze gingen overduidelijk harder dan rotjes!
Ik vraag me ook af of ze volgend jaar nog door de keuring komen, want ze gingen toch wel behoorlijk hard! ;)
Maar leuke rotjes voor dat geld dus!
hopenlijk blijven ze, ze knalde echt heel goed!

img_2338.jpg

Heb ook nog een filmpje, net voor de knal hoor je nog een gewoon rotje denk ik dus kan je hem vergelijken.

video niet gebruiken zonder toestemming aub :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een goed vergelijkings filmpje van iemand.
Je ziet een duidelijk verschil

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat verschil ís er dus in het echt ook. Geloof het nou maar gewoon 'ns. En schaf maar aan, voor het volgend jaar niet meer kan.

Maar goed; gelukkig komen er steeds meer kwalitatieve knallers op de markt zonder illegaal uiterlijk :wink:

Deze dit jaar ook maar eens gekocht hoop dat het wat is :)
Zo veel verandering qua looks dit jaar maar goed andere importeurs zijn toch vaak duurder.
Of dit dan wat over kwaliteit moet zeggen weet ik niet.

Enigste wat ik wel vond is dat de meningen zo verdeeld zijn over dit product.

De een zegt slecht kwaliteit erg wisselvallend de ander zegt het is een stuk beter dan rotjes etc.

we zullen het dan maar zien jammer dat er op ytube zo weinig filmpjes van staan om goed beeld te krijgen.

Heb net een pak hier van gekocht. Een pak ja, want het is groter dan ik dacht haha. Ook de vlinders zijn echt bizar groot, ik dacht dat het van die mini vlindertjes waren maar dit is gewoon spanish cracker-c formaat. ( chooet, uit belgie ). Ook de huls is echt keihard, dat zijn allemaal pluspunten vind ik.

Heb 'm ook maar gelijk getest, de knal is gewoon echt lekker. Prima stook werk! Vooral voor de mensen met een wat kleiner broertje/neefje, kan je dit beter geven dan hardere knallers. Ook snippert ie helemaal uit elkaar.

Misschien zo nog een pakje halen.

Het lont oogt zeer kort inderdaad, maar als je het papier weg haalt zie je dat het lont zo'n 5cm lang is. Er zit pas paar cm wat naar beneden de stop, zowel boven als onder.

Heb er ook 2 pakjes van als vervanger van iets, zien er grappig uit maar je kan ze bijna uitwringen zo vochtig zijn ze! Bizar

Tof dat je 't zelf nu ervaren hebt en overtuigd bent; zie je nou wel! :D

Heb er ook nog 2 doosjes van, eentje voor volgend jaar :D als deze illegale lookalikes waarschijnlijk niet meer mogen worden verkocht :(

Ja inderdaad, echt prachtig spul haha. Maar moet wel eerlijk zeggen dat het alleen leuk spul is voor de dagen voor de 31e. Op oudjaarsdag zelf ga ik ze ook niet stoken, geef ik ze lekker weg.

Back
Bovenaan