Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het een zeer leuke uitvoering is van een Nederlandse knaller.
Alleen ben ik bang, zoals eerder ook gezegd, dat er verwarring gaat ontstaan.
Nu kan de politie aan de knal als het goed is wel horen of iets uit het buitenland komt of niet, maar het is wel iets om aandacht aan te geven.
Ik heb geen zin in gezeur met politie de laatste dag van het jaar
greetzz
WAARSCHUWING
Deze dingen hebben een kleidop onderin zitten die keihard wegknalt. Knalde zo tegen m'n buik aan en de gang in...Zie de schuldige:
![]()
Geen idee wat je d'r aan kunt doen, want rechtop zetten gaat natuurlijk niet door. Niet in de buurt van auto's afsteken en brilletje op? Cafferata kan hier beter wat aan veranderen, schade is niet uitgesloten.
Hij knalde trouwens absoluut een héél stuk harder dan een rotje. De Ultra Bomb XL van MadDog/Cafferata was wel een stuk doffer en nóg wat harder...
Ik kreeg er al eentje tegen m'n woonkamerruitLeuk dat ze hard knallen maar dat die kleidoppen op ooghoogte het luchtruim kunnen kiezen vind ik een héél stuk minder! Heb de neiging ze niet meer in de straat te gebruiken. Ik heb vroeger heel wat knallers gehad, tot supervlinders aan toe, met van die eindstoppen maar nooit zo voelen/zien/horen rondvliegen als bij deze dingen. Komende productieronde iets aan zien te veranderen, Cafferata! Alleen vraag ik me af of dan de druk nog groot genoeg wordt voor zo'n leuke knal (zou toch wel?).
Dan heb je toch een minder pakje ofzo, want ze knallen hier allemaal stuk voor stuk goed en overduidelijk harder dan rotjes. Als je dat verschil niet hoort... Zal toch iets met opslag bij jullie te maken hebben!