Black Smoke Shock [Uitloop]

Dat is leuk..
Mijn vermoedes kloppen.
Gewoon omgelabelde singelshots van royal.

De naam black smoke is een beetje misleidend. Het suggereerd dat het single shots zijn met zwarte rook. De naam komt echter voort uit het merk, black label. De kleuren zijn dus blauw, groen en rood.

Dat is echt een heel leuk interessant product. Ik heb zoiets nog nooit gehad, zelfs nooit in het echt gezien überhaupt. Ik ga dit zeker kopen. Hiermee heb je wel wat speciaals. Buiten dat het apart is vind ik het ook echt een leuk effect.

Eerste verkoopdag, net spul gekocht, dan MOET je testen xD

Ik heb begrepen dat de Royal thunder smoke hetzelfde is als de Black smoke shock van cafferata, aangezien Cafferata en Royal hebben samengewerkt met dit product. Deze video laat de Black smoke shock zien zoals cafferata die verkoopt.

Ik heb niet zoveel ervaring met single-shots maar ik vond de knal best wel goed overkomen, ging best hard.

Helaas was de lens zo te zien een beetje vies.

net ff 1 afgestoken. kon het niet laten om te testen:smiling:
heb 8 pakjes als vervanger van de royal thunder smoke gekregen.
de rookstaart is te vergelijken met die van de daylight cakes van lesli.
van afschieten tot aan het Ti boeket, wat overigens vrij groot was, duurt ongeveer 4 seconden. ging vrij hoog.
waar de knal mee te vergelijken is weet ik niet, want ik koop al jaren geen single shots meer, maar was een goeie klap.
aanradertje sowieso!

Heb er nog geen getest, maar ben blij dat ik wat pakjes heb kunnen scoren zojuist.
64jq8h.jpg

dit wordt genieten om 10 uur!

Was even mijn hond aan het uitlaten, dacht steek er ff 1 tje af..
En hij was gewoon relaxt bezig met een stok..

Echt 1 van de beste singe shot tot nu toe...
lekker tail goeie harde titanium burst..

sorry text bij yt moest zijn black smoke shock...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan