Black Nitraat 500.000

Kreng weegt 25 kilo,en zit wat meer kruit in dan een kilo,en kost 175 euro. Jij als Connaisseur moet beter weten,Marchel,:p Geen haar aan mijn hoofd in iedergeval! Maar wel tof van je,dat je hem wilt testen.

Kreng weegt 25 kilo,en zit wat meer kruit in dan een kilo,en kost 175 euro. Jij als Connaisseur moet beter weten,Marchel,:p Geen haar aan mijn hoofd in iedergeval! Maar wel tof van je,dat je hem wilt testen.

Dat is ook het hele euvel.

Ik heb liever dan mijn ? euro's verloren gaan aan en mogelijke goede mat dan dat iemand met goede hoop er 175,- voor neerteld en teleurgesteld word.
Zie het als een offer van mijn kant hahahahahaha....:angel:

The specs zijn slecht hoor.
Want een 100k heeft.

NW 10kg vs NW 24kg
GW 11kg vs GW 25kg
PW 0,8kg vs 1,78kg

Eigenlijk koop je dus 2 100k ratelbanden zo´n beetje.

zxu2oy.jpg

Bron: Pama op AVP

Hmm volgens mij is die man gewoon eel liliputter:bonk:

Aardig groot formaat!! is er ook iemand die een foto heeft kunnen schieten van de andere kant van de doos? etc. etc. en wat is de doorsnee van dit spul? 100 cm? 102 of 120

Op Youtube ben ik een filmpje tegengekomen:
Lijkt me alleen wel sterk dat het deze mat wel is, dit om 2 redenen:
1. Dit filmpje lijkt alsof het op de jaarwisseling is afgestoken terwijl het een nieuw prouduct is.
2. De knallen lijken flink hard voor een NL mat en er komen ook witte flitsten vanaf.

Mocht ff mee de bunker in vanmiddag om de jetsers in doos te zien staan...echt huuuuuuuuuge hahaha, briljant. Als ik het geld ervoor (over) had... :D

Hier nog een plaatje van vanmiddag bij Rowy Vuurwerk!
Alsof je bij IKEA bent geweest!

Bijlagen

• cafferata.jpg
    cafferata.jpg
    36,2 KB · Weergaven: 1
Onderstaande info komt uit een post van Darksoul:

1.4S:
Substance or article so packed or
designed that any hazardous
effects arising from accidental
functioning are confined within the
package.

1.4G:
Pyrotechnic substance, or article
containing a pyrotechnic substance,
or article.

Dus de verpakking is anders, veiliger? Ben best benieuwd hoe dat er dan van binnen uitziet; soort van gaas verwerkt in de doos? Krijg ik meteen ideeën over de (type) kruitinhoud van de rol... toch best benieuwd naar dit ding hoor

Dus de verpakking is anders, veiliger? Ben best benieuwd hoe dat er dan van binnen uitziet; soort van gaas verwerkt in de doos? Krijg ik meteen ideeën over de (type) kruitinhoud van de rol... toch best benieuwd naar dit ding hoor

1.4s is een transportkwalificatie die nog zwakker is dan 1.4g. Dus van zwaar naar licht:1.1g 1.3g 1.4g 1.4s

Back
Bovenaan