Black Mamba

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: DC200
Artikelnaam: Black Mamba
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 36 schots multishot die bestaat uit krachtige lanceringen in 6 verschillende salvo’s. Gigantische harde knallen zorgen voor een hemelvullend schouwspel van diverse blauwe, gouden en witte bloemeffecten. Als finale een indrukwekkend brede regen van brocade crown met in het midden een oorverdovende eindknal die u en de omstanders doet verstommen.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: € 64.95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DC200.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi verhaaltje, maar mijn ervaring met schuurmans is dat dit het merk is van de zachte burstknalletjes.

we wachten af. maar ik moet zeggen dat ik nu een verbeterpunt zie bij hun nieuwe producten van 2011. namelijk de effectbeschrijving. er staat nu wat duidelijker welke effecten we kunnen verwachten bij hun nieuwe producten.

Wat een lekker tempo zit hier in zeg! Lekker nonstop doorschieten zonder dat de effecten elkaar te veel overlappen waardoor ze niet tot hun recht komen. Erg mooie combinatie van effecten en een goed gekozen opbouw.
Ben benieuwd naar de prijs.

Wel echt een super cake. Ook dat tie gewoon lekker doorloopt na 36schoten.
Zoiets wil ik ook.
Nieuw: Super cake 36 shots, en als u even niet oplet krijgt u er tien bij.
Amazing.
Jammer dit.

Ligt het aan mij, of kan ik er muziek uithalen?

Poem, Poem, Poem Poem Poem, Poem, Poem, Poem Poem Poem xD

Als die cake bijvoorbeeld 20 euro minder zal kosten door bijvoorbeeld een korting, zal ik hem graag willen hebben:D

Echt een super gave cake! De blauwe boeketten zijn echt mega!! Jammer van de hoge prijs anders had deze in de straat gestaan.

Een mooie cake met blauwe peonies, witte blinkers, brocade en crackling willows.
Grote boeketten, harde bursts en niks op aan de merken. Behalve het prijskaartje.

Geschoten per 2 op de demo van Intratuin Venray:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan