Black Light

Op het laatste moment meegepakt, absoluut geen spijt van! Brede waaier met kwalitatief hoogstaande effecten en heldere kleuren.

Ik was op zoek naar een goede W-shape vervanger voor Anaconda (Diamond) en je kunt dit met recht een waardige vervanger noemen, wat een fantastische bak is dit! Mooie, grote effecten en voor een W-shape fijn langdurig!

Zeker een fantastische waaier cake die hier in de straat en zeker bij mij zeer goed over kwam, filmpje van mijn kant volgt nog...

Prachtige waaier! Willow met blauw kwam perfect uit de verf maar het brocade willow effect vond ik het meest gaaf! Kost wat maar dan heb je ook wat.

Zeer mooie waaiercake, grote effecten en harde bursts, helaas had ik mijn zoom knopje aangeraakt waardoor je hem niet helemaal ziet:

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Brute waaier hoor! Kost wel aardig wat. Maar de boeketten zijn grof en imposant te noemen.

Leek dit jaar wel veel voller dan vorig jaar! Enorm breed en daarom ook moeilijk helemaal op film vast te leggen. Echt een heerlijke W-shape!

Wow wat is deze bak achter uit gegaan zeg, waar is het mooie overheersende blauw gebleven ? Ook de 2 kleuren uitwerkingen in de lucht zijn weg en het tempo is omhoog gegaan wat hem in mijn ogen niet ten goede komt.

Back
Bovenaan