Black Ice

sandert98

VWC lid
Artikelnummer: ???
Artikelnaam: Black Ice (Eerder bekend als Bazooka)
Bruto Gewicht: 500 gram
Netto Kruitgewicht: 420 gram
Aantal Schoten: 47
Effectomschrijving: Leuchtintensive Kometenaufstiege in Multi-Colour mit fetzigem Crackling-Bukett, gefolgt von einer in Fächerform geschossenen Salve hochsteigender Luftheuler -- finalisierend eine großkalibrige Bombetten-Salve mit gigantischem Crackling-Bukett Brenndauer
Tijdsduur: ca. 40 sec.
Stijghoogte: ca. 40 meter
Richtprijs: 16,99

Bron: De oude website van Weco.be
weco-47-schuss-batterie-black-ice-regular.jpg
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=UOXNW2W8t5w

Laatst bewerkt:
Prima cake, stuk beter dan de Bazooka aangezien deze niet functioneert zoals hij hoort te functioneren..
Enne, niet overnemen zonder bronvermelding? Zijn het jouw foto en filmpje dan?
Het is trouwens geen 500 gram wat er in zit en het brutogewicht al helemaal niet.. Effectomschrijving klopt ook niet..

weco 47-Schuss-Batterie „Black Ice" 47-Schuss-XXL-Fächer-Salven-Batterie Neuartige Feuerwerks-Kombination mit bis zu 500 g Effektmenge Leuchtintensive Kometenaufstiege in Multi-Colour mit fetzigem Crackling-Bukett, gefolgt von einer in Fächerform geschossenen Salve hochsteigender Luftheuler -- finalisierend eine großkalibrige Bombetten-Salve mit gigantischem Crackling-Bukett Brenndauer: insgesamt ca. 40 Sek. Effekthöhe: ca. 40 m

Prima cake, stuk beter dan de Bazooka aangezien deze niet functioneert zoals hij hoort te functioneren..
Enne, niet overnemen zonder bronvermelding? Zijn het jouw foto en filmpje dan?
Het is trouwens geen 500 gram wat er in zit en het brutogewicht al helemaal niet.. Effectomschrijving klopt ook niet..

1. Ik had alles gekopieerd van een andere cake, dus dat van niet overnemen stond er nog onder:bonk:
2. Ik heb dezelfde effectomschrijving gebruikt als de Bazooka, want dat is dit toch:p?
3. Weet jij hoeveel kruit er bruto in zit:rolleyes: Ik kon het niet vinden:bonk:

weco 47-Schuss-Batterie „Black Ice" 47-Schuss-XXL-Fächer-Salven-Batterie Neuartige Feuerwerks-Kombination mit bis zu 500 g Effektmenge Leuchtintensive Kometenaufstiege in Multi-Colour mit fetzigem Crackling-Bukett, gefolgt von einer in Fächerform geschossenen Salve hochsteigender Luftheuler -- finalisierend eine großkalibrige Bombetten-Salve mit gigantischem Crackling-Bukett Brenndauer: insgesamt ca. 40 Sek. Effekthöhe: ca. 40 m

Dank voor uw info, ik heb de beginpost aangepast:D

Ik had deze ook bij de duitse Lidl gehaald.Vond dit toch wel hun beste cake! De salvoschoten waren echt mooi, en deze had tenminste iets meer snelheid dan de andere potten (uitgezonderd de doorgelonte potten zoals de Sin City, die was ook heel goed). Maar de black ice staat zeker weer bovenaan mijn verlanglijst komend oudjaar.

Ik vind dit echt een geweldige cake. Mooie effecten voor weinig geld. Dit jaar weer 2 of 3 van meenemen :)

Vorig jaar 2 van gekocht.
Deze cake vond ik het mooiste en het beste prijs/kwaliteits hebben. Voor een cake als dit betaal je in nederland gouw 30-40 euro voor. TOP :wink:

Nou ik vind het helemaal niks.
Al die duitse cakes zijn 10x niks als ik het elke keer zie.
Veel halve effecten en slappen cakes, ga je daarom naar duitsland.

Het is inderdaad een geweldige pot. Je moet er alleen wel op tijd bij zijn. Anders is hij uitverkocht. (vorig jaar bij Lidl in Kleve)

Als je een leuke betaalbare blikvanger wil maken dan zet je er 5 op rij in W-shape. :D

tegelijk laten afspelen...

Ik hoop het dit jaar wat beter getimed te krijgen.

Back
Bovenaan