Black Hawk

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6309
Artikelnaam: Black Hawk
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1750 gram
Aantal Schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Een spetterende 144 shots compound opgebouwd met de beste effecten uit de collectie, de Blackhawk! (blink, stars, chrys, coco, bloom flower, ti-gold coco, brocade crown, tails - lemon, blue, red, yellow, purple, silver, orange, green, gold)
Tube diameter: 25 mm.
Kooi: Ja
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 120 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 139

Black Hawk.JPG

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Label idd nie zo leuk, maar de box vind ik wel dikke prima! Mooi afwisselend goeie effecten met mooie vorm en spreiding. Nou hopen dat productie ook zo is maar CR zit er zelden te ver vanaf.

Label hebben we het dan maar niet over:D

Maar de effecten zijn mooi. Vooral de tweede cake vind ik een prachtige combi zo! Derde cake lijkt de Pig wel van de dierencakes? Ben benieuwd naar de straatfilmpjes en dan kan die maar zo op het lijstje voor volgend jaar komen.

Label hebben we het dan maar niet over:D

Maar de effecten zijn mooi. Vooral de tweede cake vind ik een prachtige combi zo! Derde cake lijkt de Pig wel van de dierencakes? Ben benieuwd naar de straatfilmpjes en dan kan die maar zo op het lijstje voor volgend jaar komen.

Kreeg sws een hoog dieren-cake-gehalte bij deze compound. In dat geval is het gewoon een goede box!

De effecten zijn prima uitgewerkt, de break lijkt net zo krachtig als de dierencakes en sterker, veel effecten lijken geleend van de dierencakes. En dat gezegd hebbende, kan je dan niet beter 4 dierencakes pakken? Ben je nog €15 euro voordeliger uit ook (afgaande op de prijzen van een dealer in A'foort).

De effecten zijn prima uitgewerkt, de break lijkt net zo krachtig als de dierencakes en sterker, veel effecten lijken geleend van de dierencakes. En dat gezegd hebbende, kan je dan niet beter 4 dierencakes pakken? Ben je nog €15 euro voordeliger uit ook (afgaande op de prijzen van een dealer in A'foort).

Precies wat ik dacht

Dit waren natuurlijk dieren cakes in een compound zoals al opgemerkt maar wát was dit een dikke box zeg! In real life waren de uitwerking mega en de burst echt snoeihard. Zeker een topper dit die ik zeker wil scoren. Voor zowel de gewone consument als de freak echt een top bak. Lekker tempo zit er ook in en ik hou persoonlijk van multi colour boeketten en dan scoor je automatisch al hoog. Maar het totaal plaatje was gewoon een dikke 10 voor mij

Rekening houden dat we op grote afstand stonden

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen, ondanks dat dit de losse cakes zijn vond ik het toch nog verschillend in grote van het effect (vooral dog)

Kan me niet herinneren dat die zo groots was! Gave box

De dierencake compound. Waar de dierencakes an sich al heel erg fijn zijn vond ik deze compound perfect. Dit was mijn favoriet van de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal. Snoeiharde burst, grote boeketten en een hele lekkere variatie aan effecten. Gaat op de lijst om in de gaten te houden voor volgend jaar.

Back
Bovenaan