Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben de afgelopen 10 maanden echt niet mals gedaan met goeie deals. Snap tbh niet zo goed waarom iedereen nu loopt te haten op winkels dat ze nu niets doen. Deze is niet zo zeer gericht aan jou, maar aan alle andere mensen die lopen te bitchen dat t niet goed genoeg is. Verplaats je even in de winkelier, moet al z’n gekooide spullen terugsturen of lozen, krijgt daar vaak geen geld voor, de importeur verdient er wel aan door t nog een keer te verkopen. Daarnaast loopt het nu echt storm met de “normale” winkelier die ook flink inslaat. Ik snap t wel als winkeliers geen black Friday deals doen en denken dikke vinger. We krijgen het hele jaar goeie deals en nu loopt iedereen zoals hierboven over knalkoning Oss de winkeliers af te fikken.Normaal gesproken heb je altijd wel een paar hele goede deals.
Prijzen zoals de flashdeals en dolle dwaze dagen deals.
Vergeet ook niet dat een deel van die "bitchende" leden net pas komt kijken. Die zijn de afgelopen 10 maanden niet met vuurwerk bezig geweest.Ze hebben de afgelopen 10 maanden echt niet mals gedaan met goeie deals. Snap tbh niet zo goed waarom iedereen nu loopt te haten op winkels dat ze nu niets doen. Deze is niet zo zeer gericht aan jou, maar aan alle andere mensen die lopen te bitchen dat t niet goed genoeg is. Verplaats je even in de winkelier, moet al z’n gekooide spullen terugsturen of lozen, krijgt daar vaak geen geld voor, de importeur verdient er wel aan door t nog een keer te verkopen. Daarnaast loopt het nu echt storm met de “normale” winkelier die ook flink inslaat. Ik snap t wel als winkeliers geen black Friday deals doen en denken dikke vinger. We krijgen het hele jaar goeie deals en nu loopt iedereen zoals hierboven over knalkoning Oss de winkeliers af te fikken.
Kom dan jonguh!Vergeet ook niet dat een deel van die "bitchende" leden net pas komt kijken. Die zijn de afgelopen 10 maanden niet met vuurwerk bezig geweest.

Hier heb ik dus ook wel even lekker gebruik van gemaakt. Een 100 shots 30mm box voor €100,-. Het kan dus wel na half november, maar het moet natuurlijk wel je "smaak" zijn qua uitwerkingen van het artikel.Bij Vuurwerkgouda staan wel goede bf deals.
Twijfel voor de Sky Symphony 100s. Mooie compound voor scherpe prijs, maar met nog geen 38seconden ook weer zo snel voorbij. Als ik hem koop neem ik er ook wat monster rides bij voor €8 stuk.
Ach wat is de azijn weer zuur. “de echte zijn al jaren lid en houden heel het jaar de aanbiedingen bij en de novembernoobs komen net pas kijken” wat staan we weer boven de rest zeg. Beetje moe van deze onzin.
Heb je er weer 1 die pas sinds NOVEMBER 2020 lid is....

Klopt, valt erg tegen nog. Een slimme winkelier doet een goede actie zodat daar veel klanten op af komen. Meestal gaat men toch wel nog iets anders erbij bestellen. Daar moet je het dan van hebben als winkelierIk heb nog nergens goede BF deals gezien
Bijzonder dat de magic in the air er bij staat, in middels wel uitverkocht. Is naar mijn weten een kooi product.