Black Friday deals 2025

Normaal gesproken heb je altijd wel een paar hele goede deals.
Prijzen zoals de flashdeals en dolle dwaze dagen deals.
Ze hebben de afgelopen 10 maanden echt niet mals gedaan met goeie deals. Snap tbh niet zo goed waarom iedereen nu loopt te haten op winkels dat ze nu niets doen. Deze is niet zo zeer gericht aan jou, maar aan alle andere mensen die lopen te bitchen dat t niet goed genoeg is. Verplaats je even in de winkelier, moet al z’n gekooide spullen terugsturen of lozen, krijgt daar vaak geen geld voor, de importeur verdient er wel aan door t nog een keer te verkopen. Daarnaast loopt het nu echt storm met de “normale” winkelier die ook flink inslaat. Ik snap t wel als winkeliers geen black Friday deals doen en denken dikke vinger. We krijgen het hele jaar goeie deals en nu loopt iedereen zoals hierboven over knalkoning Oss de winkeliers af te fikken.

Ze hebben de afgelopen 10 maanden echt niet mals gedaan met goeie deals. Snap tbh niet zo goed waarom iedereen nu loopt te haten op winkels dat ze nu niets doen. Deze is niet zo zeer gericht aan jou, maar aan alle andere mensen die lopen te bitchen dat t niet goed genoeg is. Verplaats je even in de winkelier, moet al z’n gekooide spullen terugsturen of lozen, krijgt daar vaak geen geld voor, de importeur verdient er wel aan door t nog een keer te verkopen. Daarnaast loopt het nu echt storm met de “normale” winkelier die ook flink inslaat. Ik snap t wel als winkeliers geen black Friday deals doen en denken dikke vinger. We krijgen het hele jaar goeie deals en nu loopt iedereen zoals hierboven over knalkoning Oss de winkeliers af te fikken.
Vergeet ook niet dat een deel van die "bitchende" leden net pas komt kijken. Die zijn de afgelopen 10 maanden niet met vuurwerk bezig geweest.

Ja dat is zeker zo, maar we zitten ook in een topic van BF.
Het zijn ook geen geweldige deals wat er tot nu toe voorbij komt. Het zijn gewoon normale kortingen, niks meer dan dat. En wat overigens ook niet erg is.
We hebben inderdaad echt hele mooie deals gehad het jaar door. Maar tot nu toe zijn er ieder jaar met BF echt hele goede deals geweest. Prijzen a la DDDD en flash deals en zelfs ooit nog minder.
Je kunt niet ontkennen dat er echt nog niemand met de noemer BF deals die ook maar enigzins in de buurt is gekomen van die prijzen van 365 en bredaVW. Ik denk dat sommige dat nu ook al verwachten.
Ik verwacht overigens dat er nog wel wat gaat komen her en der, maar dan echt op vrijdag de 28e.
Black friday weken heb ik overigens nog nooit geloofd😬😬😬. Grootste marketing “stunt” ooit.

Ik voel mijn eigen overigens ook niet aangesproken 👍

Laatst bewerkt:
We kunnen dit topic beter beperken tot de deals die er zijn, al is het natuurlijk wel grappig om sommige 'aanbiedingen' op een leuke manier te bekritiseren. Zolang het maar niet persoonlijk word. Nog een ruime maand en we zijn alle prijzen alweer vergeten als we heerlijk buiten lontjes staan aan te steken :handsup::applause::thumbsup:

Bij Vuurwerkgouda staan wel goede bf deals.
Twijfel voor de Sky Symphony 100s. Mooie compound voor scherpe prijs, maar met nog geen 38seconden ook weer zo snel voorbij. Als ik hem koop neem ik er ook wat monster rides bij voor €8 stuk.
Hier heb ik dus ook wel even lekker gebruik van gemaakt. Een 100 shots 30mm box voor €100,-. Het kan dus wel na half november, maar het moet natuurlijk wel je "smaak" zijn qua uitwerkingen van het artikel.

Back
Bovenaan