Black Friday aanbiedingen 2024

Het is natuurlijk al jaren zo dat Black Friday steeds meer een ding wordt. We zien twee dingen gebeuren:
1. Vaak liefhebberwinkels die echt wel een paar goede acties doen met Black Friday of een algehele kortingscode.
2. Veel normale vuurwerkwinkels die letterlijk een paar voorverkoop "aanbiedingen" van het labeltje Black Friday voorzien en dan doen alsof ze nou zo goedkoop zijn.

Denk ook dat de meeste liefhebbers hier het verschil wel kunnen zien.
De liefhebbers zien dit indd wel. En voor heel veel mensen is het wel een leuke korting. Ik moet er om lachen, maar ach als de ander het ervoor wil betalen of niet anders kan. Prima. Hopenlijk krijgt iedereen wat hij/zij ervoor wil betalen.

Ff afwachten, tot Black Friday zelf en dan pas kunnen we oordelen of de prijzen goed genoeg "gezakt" zijn. Veel plezier met inkopen allemaal!

ik zal je nog eens wat ergers zeggen, als je alle cakes van die black friday deal los koopt op hun site ben je 310 kwijt en in de Black Friday Deal is het 350... beetje vreemd
Sterker nog, als je alle cakes los koopt krijg je er ook nog eens de Future Metropolis ''gratis'' bij. Koop je dat ''Black Friday'' pakket, zit er geen gratis vuurwerk bij. :bonk:
1732500519821.png

1732500564544.png

Grappig dat bijv. de Platinum Sensation zelfs met korting via Magnum 20 euro duurder blijft als zelf goed zoeken naar een deal.
Ik zoek op artikel en struin geen BF pagina’s meer af, alleen maar frustrerend 😂

Te veel Cooksz, wacht nog een jaartje, ongekooid en zal er dus volgend jaar weer zijn. Focus on the products whom won't be there anymore, next year.

Back
Bovenaan