Interessant voor mij. Lekker dichtbijZojuist zag ik dat volgende week de gehele week er 25% korting is op alle producten bij Vuurwerkhal Hoogeveen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Interessant voor mij. Lekker dichtbijZojuist zag ik dat volgende week de gehele week er 25% korting is op alle producten bij Vuurwerkhal Hoogeveen.
Ik kijk graag mee , woon zelf almere.Benieuwd of er acties gaan komen in Noord-Holland / Flevoland
Ook wij doen mee. Eerste actie, al AANSTAANDE vrijdag (transbomber+Scorpion+the legend samen voor 225) . Volgende week vrijdag nog een klapper![]()
Gaat het ff niet? hahaEigenlijk zouden we dit als dark topic moeten hebben, net als de polls. Dat een mod in post #2 een lijstje maakt. Zichtbaar op Zwarte Vrijdag 00.00u en weer dicht 's avonds 23.59u![]()
Hebben we tenminste wat te doen!Que? Black Friday is 29 november, dat twee weken pseudokortingen is natuurlijk compleet doorgeslagen marketing hè![]()
Uiteraard, gewoon bij bestellen even in de opmerkingen zetten wat je andere bestelnummer is.Mooie actie! Kan deze dan nog afgehaald worden tijdens de freak blokken de 28e?
Ja hier ook nog leeg. Zal binnenkort wel gevuld wordenLege pagina?
Als ik vragen mag: Wat was de prijs vd Massive Willows?Dat zijn er dan wel meer. Misschien moet er in de startpost alleen degene worden gezet die echte acties hebben. Nu zie ik er winkels tussen staan die een box van 100 oid, 10 euro goedkoper aanbieden, of cakes van 40 staan nu enkele euro's goedkoper. Wat mij betreft verdienen die winkeliers deze aandacht niet door in dit topic te worden benoemd.
Neem een voorbeeld aan vuurwerk maasenwaal met hun Massive Willows... ja hij zal er geld op toeleggen, maar kijk eens wat een reclame hij nu maakt !