Black Friday aanbiedingen 2024

ja potverdikkie. Ik was klaar met bestellen, had me voorgenomen niets meer te halen. zou ook niet naar Amersfoort gaan. Onlangs toch bij Riezebos besteld. Ik kan helaas niet uitsluiten dat ik hier nog een dealtje meepak als ik toch al die kant op ga :). ben benieuwd!
Ik heb toch ook maar transbomber gepakt en kijk ook nog naar mooie deals.

Ik ook!! Maar met die event ice tiger voor 150,- (tenminste dat is langs gekomen) kan dit wel eens heel interessant worden...

Vrij simplistisch gedacht van ze dan, en wat doen ze na Black Friday, de oude nieuwe oude prijs hanteren? 😂
Voor nog duurder zetten is a) niet geloofwaardig en b) jezelf compleet onverkoopbaar verklaren want overal is en was ie al die tijd al verkrijgbaar tegen hun zgn BF actie prijs.
Beetje scherp zijn op dit soort valstrik acties. 😉

Waarschijnlijk moeten ze prijzen nog aanpassen aangezien de blackfriday actie bij intratuin ambacht ook nog niet online is.

Waarschijnlijk moeten ze prijzen nog aanpassen aangezien de blackfriday actie bij intratuin ambacht ook nog niet online is.
Lijkt het wel op inderdaad.
Zelfde als bij vuurwerkland steenbergen, daar staan nu nergens prijzen bij maar staat ook netjes bij dat de shop offline is.
Geduld is niet onze sterkste kwaliteit zeg maar 😬

Back
Bovenaan