Black Dandy

Mjah, vraag ik me dus af hoe irl die fluit is, of ie nog in geknal om 00u hoorbaar is of stel je schiet m tegelijk met een RotP

Ik zou 'm lekker in de vooravond schieten. Komt de fluit beter tot z'n recht. RotP gaat een stuk harder dus geen idee of het wat is of ze samen te schieten.

Komt erg goed over op film zeg, mooie fluit! Helaas niet geschoten dit jaar, maar gaat zeker op de lijst voor komend jaar. Mooie cake dit.

Ik ben er alleen wel bang voor dat wanneer je er meerdere tegelijk afsteek, de fluit wegvalt en je dan een slappe Cairo crackling krijgt.

Deze cake is écht heel erg goed! Zulke schelle fluit zie je bijna niet; en gewoon heel nette crackling boeketten erbij.

Voor 20mm komen de effecten gewoon overeen met de Daisy Beam, en dan is deze cake ook nog eens een heleboel shots meer. Absolute aanrader voor als je houdt van fluit, geweld en chaos!

Voordeliger dan die 2 bakken van Funke met dezelfde soort aparte fluit. Neem je hier 2a 3 van. Meer mag natuurlijk ook. Ga er dit jaar maar eens voor zoeken.

Met die logica kan je net zo goed nagaan in welke fabriek de black dandy wordt gemaakt en dan vervolgens niks meer kopen wat daar vandaan komt

Met die logica kan je net zo goed nagaan in welke fabriek de black dandy wordt gemaakt en dan vervolgens niks meer kopen wat daar vandaan komt

Dat is wel heeel veel uitzoek werk.

Maar dat kan toch met elk cake gebeuren? Een productie fout is zo gemaakt.

Dat klopt, maar het geeft gewoon vooraf al een nare bijsmaak

Heb dit eerder met de Rubro EVENT FLASH OF THE GODS gehad, koop ik ook niet meer.

Back
Bovenaan