Black Dandy

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1780
Artikelnaam: BLACK DANDY
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto kruitgewicht: 315 gram
Aantal schoten: 45 schoten
Effectomschrijving: Nieuw! 45 shots screaming tails to chrysantium. Wat een geweld!
Afmeting:
Max. tube diameter: 20MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: €34,50
Voorverkoopprijs: €34,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1780_geisha_black_dandy_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was ook echt een topper! Heerlijke fluitsalvo’s naar chrysantium. Dikke aanrader!

En tja.. als je het niet gelooft, dan wacht je toch lekker een jaar? Bij mij staat ie straks iig in de straat!

Door Mania is verzekerd dat alles gisteren productie was, en om eerlijk te zijn geloof ik dat ook. Snap niet waarom dit ‘te mooi om waar te zijn’ zou zijn?

Was ook echt een topper! Heerlijke fluitsalvo’s naar chrysantium. Dikke aanrader!

En tja.. als je het niet gelooft, dan wacht je toch lekker een jaar? Bij mij staat ie straks iig in de straat!

Door Mania is verzekerd dat alles gisteren productie was, en om eerlijk te zijn geloof ik dat ook. Snap niet waarom dit ‘te mooi om waar te zijn’ zou zijn?

48 shots 20 mm 315 gram net geen 7 gram per shot, en een uitwerking van een 30 mm 12,5 gram per shot. Daarom trek ik hem in twijfel

Deze was gisteren ook zeer gaaf. De fluit was goed en de crackling was lekker vol in de lucht. Vind hem wel prijzig, twijfel geval, maar zeker goed.

Kwam gister uitermate goed uit de verf. Dikke crackling wolk, goede spinner met fluit. Wel wat prijzig, maar in een aanbieding zeker de moeite waard!

Deze gaat er zeker komen, lekker uniek en project waardig! In de freakactie van mania qua prijs vast ook gewoon prima lijkt mij!! :)

Wat blijft deze ook leuk. Wie heeft deze al besteld, of gaat dat nog doen?
Twijfel twijfel twijfel haha. Dit is een cake die ik in meervoud wil. Dan word het toch een prijzig dingetje. Vind het echt een gave cake, maar de vraag is dus of ik genoegen kan nemen met 1 a 2 stuks.

deze laatst getest , deze is echt het zelfde als daisy beam alleen geen blue peony maar de fluit is nog steeds het zelfde of misschien nog wel beter . echt een gave final cake . als je deze in een karton weg knalt is het gekke huis

Geinig blokkie, daisybeam achtige fluiters, wel dikke sample!

Als je dit zo ziet, wil je dat toch in de straat hebben?!

Tank je gaf aan dat het een dikke sample was, kwam dat door de burst? Ben benieuwd hoe deze daadwerkelijk presteert. Als het in de buurt komt van de Daisy beam, is het sowieso een toppertje!

Deze is inderdaad wel interessant. Vorig jaar zeer goed ervaren tijdens de demo, wellicht komt die er nog eens los bij komend jaar. De Daisy Beam altijd met veel plezier weggestookt, dat was per 6 écht een feestje!

Back
Bovenaan