Black Cracker

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2014
Artikelnaam: Black Cracker
Bruto Gewicht: 992 gram
Netto Kruitgewicht: 0,45 gram
Aantal Stuks: 200 stuks
Effectomschrijving: nieuwe samenstelling kanonslag maximaal toegestane knal
Tijdsduur: 0,15 sec
Stijghoogte: 0
Richtprijs: ...

Bekijk bijlage 9957

Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we niet hopen op H3 crackers :) Je zou er maar op staan als die per ongeluk op de grond ligt. ( geen sarcasme ) :D

Ja oke H3 is idd niet echt goed voorbeeld.
Maar KP kan (mits gemengt met zeerfijne goede kool) een behoorlijke knal produceren.
Ut is iig geen Flash/zilver poeder maar wel stuk sneller/ krachtiger als standaart Green/black poeder wat tegenwoordeig in de klei bommen word gebruikt.
Maar gaan wel weer erg offtoppic..
Laten we maar weer ontoppic gaan.
Ik ben benieuwd!

Gewoon proberen zou ik zeggen. Of een jaartje wachten om te kijken hoe de gebruikservaringen van de liefhebbers zijn.:wink:

ze zien er wel strak uit en lijken me ook best goede kanonslagen. Had vorig jaar de black spanish cracker en die waren te vergelijken met de ultimate bomb(volgensmij heet ie zo) en die is tog wel 2 keer groter. dus ga ze sowiso kopen want 1.50 is helemaal niets ze zien er wel raar uit trouwens zo zonder lontje

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd, het lijken mij wel leuke dingen. Het is weer eens iets anders dan het standaard rotje.

Denk dat het bij die foto trouwens om een photoshop gaat. Dit product zal verplicht gewoon een lont moeten hebben van juiste lengte.

Ik zag 'm net ook ergens voor €1,50 maar nu elders voor €2,99...
das wel erg duur 3 euro vooreen pakkie kanonslagen nouja als ze echt veel beter zijn als standaard kanonslagen dan maakt dat niets uit dan is ietsje meer wel oke.maar we zien wel ga ze sowiso kopen want kan ze voor 1.50 krijgen.:D

Ik zou er niks van verwachten. De verpakking ziet er erg luxe uit, en toch is de prijs laag voor 200 stuks. Als ze echt goed zijn dan kunnen ze de spanish crackers wel weer weg doen, want die dingen ook niet harder dan een strijker. Ik heb niet het idee dat dat de bedoeling is.

Mwah, deze lijkt toch niet op een illegale knaller? Gewoon een rotje met een papiertje. Ik koop ze denk ik nog wel, kan 't toch niet laten :D

Back
Bovenaan