Black Cobra 95

Vanavond gezien, onzettend saai. Voor 85,- euro koop ik wel iets anders. Zit geen variatie in en de boeketten waren niet bijzonder groot.

Ook gezien in Zoetermeer en dit is zeker niet mijn cake, het tempo was ontzettend traag dat deze box bijna drie minuten duurt en dat is voor mij de reden hem niet aan te schaffen ook al waren de effecten redelijk tot goed.

Wat een verschil qua tempo met de film op de eerste pagina, wordt je niet vrolijk van......:shocked:

Tempo vond ik juist mooi.

Ook gezien in Zoetermeer en dit is zeker niet mijn cake, het tempo was ontzettend traag dat deze box bijna drie minuten duurt en dat is voor mij de reden hem niet aan te schaffen ook al waren de effecten redelijk tot goed.

Tjonge jonge wat een verschil met t beginfilmpje van het topic!! Heb hier een karton van, hoop toch dat ie goed presteert. Hoe zit het met de burst bij deze cakes? Iemand antwoord op?

Waarom is dat dan zo n groot verschil met het filmpje van t begintopic. Weet dat die per 2 schoot maar toch tempo lag toch veel hoger!!!!

Daar kan ik jou eerlijk gezegd geen antwoord op geven aangezien ik het ook niet weet, sorry.

Een gelijkwaardige burst als de grote broer ??

Moeilijk te zeggen, daar ligt het tempo zo veel hoger dat ik het zeer moeilijk vind om daar een vergelijking van te maken.

Jammer maar iig bedankt Arjan heb zelf karton zo snel als ik ze heb gaan ze nog ff lekker drogen en schiet ik ze toch per 2 je hoort of ziet het vanzelf....

Misschien leuk voor het gemiddeld gezin maar een freak krijgt hier weinig voldoening aan.
Mag hopen dat het een exemplaar was die zo traag was.

Geschoten in Zoetermeer.

Back
Bovenaan