Black Cobra 120

Is deze bak nog de moeite waard anno 2019? Of valt deze bak toch in het niets vergeleken bij de boxen van Pangu (garden party) en Evo? Lees hier namelijk wisselende reacties

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Gezien de goede prijs op het moment bij een freakshop?

Ik heb van mijn zwager een budget van rond €150 gekregen om voor hem iets te kopen voor oud en nieuw. Ik wil een topbox aanschaffen voor rond de €70 A €80,- . Is de Cruell Traction voor €70 de box waarmee je een top aankoop doet?

Ik heb van mijn zwager een budget van rond €150 gekregen om voor hem iets te kopen voor oud en nieuw. Ik wil een topbox aanschaffen voor rond de €70 A €80,- . Is de Cruell Traction voor €70 de box waarmee je een top aankoop doet?

100& zeker, voor dat geld kom je hem tevens amper tegen! :wink:

En voor dat geld heb je op dit moment zeker geen betere 30mm cakebox met 120 schoten.

Nee, dat zeker! Dit zijn gewoon inkoopprijzsn voor de gemiddelde winkel. Al is deze box niet wat ie geweest is, dus daar moet je ook wel rekening mee houden. Maar 100% de moeite waard voor dit bedrag!

Yup, voor dat geld gewoon aanschaffen. Ik denk dat je een blije zwager hebt :cool:

Bedankt allen voor de reacties! Zojuist aangeschaft bij haokan voor €50,-. Had nog een kortingsbon over van €20,-, dan klinkt €50,- als extra goede deal:handsup:

Dit jaar twee stuks gekocht, 1 voor deze jaarwisseling en 1 alvast voor mijn bruiloft over een poos. Kon ze niet laten staan voor €79 per stuk!

Dit jaar twee stuks gekocht, 1 voor deze jaarwisseling en 1 alvast voor mijn bruiloft over een poos. Kon ze niet laten staan voor €79 per stuk!

80 euries is een nette prijs voor deze box. Grote boeketten die lang genoeg blijven hangen. Topper ist. Zelfde als de cruel traction deze

Back
Bovenaan