Bizar 14

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 470
Artikelnaam: Bizar 14
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 294 gram
Aantal Schoten: 14 schoten
Effectomschrijving: Let op! Chef's signature!! Gouden brocade en witte blink uit de grooste kaliber tubes. All at Once, Bizar 14!
Afmeting: 23,5 x 12,5 x 30,5 cm.
Tube diameter: 30 mm.
Kartoninhoud: 6/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 10 sec.
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 29,99
Winkel prijs: € 27,50
Online prijs: € 24,50

0470-Bizar-14-WCKD-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien is dit product inderdaad hoger dan breed maar voor zover ik weet is het niet meer dan een afspraak om geen artikelen meer te importeren die mogelijk instabiel kunnen zijn en dus geen wettelijke beperking.

Mag dit product dan wel hoger dan breed zijn?

Zo te zien is dit product inderdaad hoger dan breed maar voor zover ik weet is het niet meer dan een afspraak om geen artikelen meer te importeren die mogelijk instabiel kunnen zijn en dus geen wettelijke beperking.

Die hoogte/breedte-regel geldt voor cakes. Dit lijkt een compound van 2 bekende Mines... :d

Hahaha, dit vind ik wel weer een geniale zet van Magnum. De mega mine vond ik al een meer dan waardige vervanger voor de 2” single shots en 2 doorverbonden mega mines als vervanging van de enkele slaat natuurlijk alles. Wel jammer dat de prijs toch best fors is.

2 jaar terug eurotje of 7 per stuk voor betaald, 24,50 is dan toch voor mij wat te duur.
Maar wacht ff, dit is wat anders dan zomaar 2 van die dingen naast elkaar zetten. Dit is in feite een compleet nieuw product. Je gaat dan veel tekort door de bocht door een freakprijs van een paar jaar geleden x2 te doen. Daar komen nog allerlei ontwikkelkosten bij kijken. Daarnaast is het een compound dus ook dat zijn additionele kosten qua fabricatie. Doordat het een compound is, is het gewicht ook hoger. En ook in China is de inflatie gillend hoog, om nog maar te zwijgen over de containerprijs. Kortom: allemaal extra kosten. Er waren eerder volop All-at-once artikelen in de verkoop die een nog veel hogere prijs hadden.

Die hoogte/breedte-regel geldt voor cakes. Dit lijkt een compound van 2 bekende Mines... :d
Begrijp ik, maar waneer is het nog een compound van mines en waneer is het een cake? Dan is een cake nl altijd een soort van compound van losse single shots toch? Ben gewoon benieuwd naar de “regels”.😁

Begrijp ik, maar waneer is het nog een compound van mines en waneer is het een cake? Dan is een cake nl altijd een soort van compound van losse single shots toch? Ben gewoon benieuwd naar de “regels”.😁
Dat is eigenlijk heel simpel. Dat bepaalt de fabrikant/leverancier tijdens het ontwikkelproces van een artikel. Denk bijv. aan de Bazooka die nog jarenlang bij Rubro in het assortiment zat na het verbod op Romeinse Kaarsen. Dat artikel was geclassificeerd als cake en mocht dus nog gewoon verkocht worden.

Back
Bovenaan