Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn BTC buy order is net niet gehit vandaag. Staat er weer een portie usdt niks te doen![]()
Niet bedoeld om te hodlen hoop ik? Wel erg hoog nu..![]()
zeiden ze op 300 ook een paar jaar geleden
ik hou alles lange termijn vast nu, winsten zijn al gepakt.
Niet bedoeld om te hodlen hoop ik? Wel erg hoog nu..![]()
Gisterennacht mijn SOLVE coins vekocht met 100% winst. Beetje te vroeg verkocht, had nog 200% extra kunnen vangen. Jeetje, sommige coins doen maanden lang niets en vanuit het niets knallen ze zonder reden. Maar oke, wel 100% winst op gemaakt. Ik blijf leren en heb geleerd om in dit geval toch niet alles ineens te verkopen, beter liet ik de helft staan.
Je had dca moeten verkopen man, je kan nooit de pumps timen…Gisterennacht mijn SOLVE coins vekocht met 100% winst. Beetje te vroeg verkocht, had nog 200% extra kunnen vangen. Jeetje, sommige coins doen maanden lang niets en vanuit het niets knallen ze zonder reden. Maar oke, wel 100% winst op gemaakt. Ik blijf leren en heb geleerd om in dit geval toch niet alles ineens te verkopen, beter liet ik de helft staan.
America is als de dood voor de bitcoin, als dit een stabiele crypto wordt (wat het al redelijk aan het worden is) dan is mede europa straks minder afhankelijk van de dollar. Daarom probeert America die crypto te slopen.
Klopt, maar als je add-on wil kopen is nu niet de beste timing.. Maar je weet het nooit.
Ik doe veel Swingtraden dus bij een 20% stijging ter voorbeeld verkoop ik of alles of de winst, afhankelijk van de munt. Heb vorige week weer flink veel BTC/ETH/SOL gekocht o.a. die heb ik nog steeds vast. Misschien dat ik wat SOL verkoop aangezien die echt goed is gestegen al zou het kunnen dat die tot 200$ gaat. Ik hou het gedurende de dag in de gaten![]()
Zelfde geld voor BTC/ETH natuurlijk goed gestegen, wellicht winst eraf halen.
Maar nog even kijken hoe het zich ontwikkeld. Er zit meestal een vertraging dus als ik het optijd zie kan ik nog optijd verkopen/kopen.
Wat betreft BTC hoor ik steeds absurdere uitspraken, vond 100K als hoog klinken in Februari.
Maar nou vliegen de getalen om je oren van 1-5miljoen in een 5 jaar tijd. Vergeet niet dat je belasting moet betalen als je eigenvermogen boven de 50K komt of 100K voor koppels zoiets. Crypto valt daar ook onder dus je word gestraft voor het risico dat je neemt![]()
1.2% boven de 100k, valt allemaal nog wel mee met andere landen, die kunnen gewoon 30-50% belasting over hun winsten betalen.
hypotheek aflossen is ook een goede om niet teveel geld te hebben staan.
Oppassen voor het investeren in shitcoins. Blijf bij voorkeur in de top 20 van crypto, gemeten naar marktkapitalisatie. Zie coinmarketcap.com.