Sorry, maar volgens mij kun je beter ff de charts erbij pakken. En dan op usd ipc btc, ook buiten de top 25 zijn de meeste al 1000 tot 2000 procent gestegen, dus beetje rare uitspraak vind ik en totaal onjuist.
Ik heb zelf ook Icx/Wan en Aion, groeipotentieel is er sowieso maar die alltime high zie ik de komende tijd niet zo snel gebeuren, dan heb je het over jaren.. Zit ook wel een verschil tussen groeipotentieel of op korte termijn nog 1000 procent gains (wat dus neer komt op 12 tot 13000% vanaf de low) ook icx zit al 1500% van de low af en dus ja, je shilled wel coins die al 1000% gestegen zijn.
Val je verder niet aan, maar lees een hoop dingen die gewoon niet kloppen.
Dit argument kun je voor letterlijk voor bijna elke coin gebruiken in de top50-100, aangezien ze allemaal zowat 1000% vanaf hun laagste punt zitten(crash 2018) tenzij ze echt nieuw uitgebracht zijn.
Daarom cringe ik als ik mensen lukraak XRP zie instappen of andere coins met een veels te grote market cap, of slechte projecten.
Als je dan toch besluit om erin te stappen, het risico te nemen, kies dan iets worthwhile uit.