Zelf ben ik in 2017 ingestapt in Triaconta. Zij hebben een aantal crypto bundels:
- top30 (30 beste coins van het moment)
- top drie (btc/eth/xrp)
- defi top 10 (10 beste defi coins van het moment)
- penny stock ( 10 coins met hele lage waarde per stuk)
Stel je legt 300 euro in op die top30 bundel dan kopen ze van elke coin voor 10 euro. Op die manier lift je dus met 30 coins mee en spreid je risico. Werkt natuurlijk ook de andere kant op, als één van de 30 coins flink stijgt merk je dat maar voor één dertigste. Als je dit een tijdje hebt staan dan kan het zijn dat de 30 coins in jouw bundel niet meer de 30 beste coins zijn. Dan kan je (automatisch) laten reviseren. Als één coin het erg goed doet waardoor die een onevenredig percentage uitmaakt van je bundel en je dus meer risico loopt, kan je ook (automatisch) balanceren. Zelf vind ik crypto wel leuk maar niet dat ik er 24/7 mee bezig wil zijn dus dit vind ik wel ideaal. Hebt verder ook geen wallet nodig omdat de coins in beheer zijn bij Triaconta. Dat kan je ook wel weer als een risico zien maar dat is een wallet ook als je die kwijt zou raken. Ze hebben wel vorige week een crypto licentie van DNB ontvangen.
Na de crash begin 2018 eigenlijk niet meer mee bezig geweest tot augustus 2020. Bedrag wat er toen nog op stond heb ik gelijk verdeeld over die vier bundels. Zit nu sinds augustus 2020 op 350% groei waarbij de penny stock het nu een stuk beter doet dan de andere drie (dankjewel doge
Mocht je meer willen weten, laat maar weten!
Hier een link met ref (weet niet of dat hier mag, haal anders maar weg)
https://triaconta.com/?ref=b920dec3-db20-40b5-894c-2a85117a6bdf