Bitcoin

Zo dacht ik er ook over om te gaan doen, eigenlijk al iets eerder dan dit al begon maar had even de financiën niet in orde. Maar, ik ga wanneer alles instort een buffer bouwen en wil dan de komende 2 jaar ongeveer rond de 5000 euro gaan investeren. En dan inderdaad gewoon niet meer naar kijken (want je wordt er niet goed van om het telkens iets te zien stijgen en dan weer te zien dalen) totdat er weer groot nieuws naar buiten komt.

Haha doet me goed dit te lezen, want ik hoor heel veel mensen in mijn omgeving exact hetzelfde zeggen :tongue2:

Als die onvermijdelijke crash eens komt, en ik zit er nog met 20-30% in, hoef ik alleen maar paar maanden te hodlen, want zo te horen zal het zich heel snel herstellen (hopelijk)

Noteer wat het nu goed doet, straks na de crash koop je 40 procent bitcoin en 6x 10 procent andere coins.

Vervolgens moet je je laptop uitzetten.

Zodra er weer in het nieuws over de hoogste stand ooit van de bitcoin word gesproken eens de boel opstarten en genieten.

Zo ga ik het doen, nu instappen is niet slim. Hoog risico weinig rendement.

iedereen gaat ervan uit dat het instort, dus dat de cyclus zich herhaald maar als je die logica aanhoudt zijn we nog lang niet bij de dip.
als de geschiedenis zich herhaald zal de btc eerst boven de 100k moeten zijn voordat hij instort.

Wat zou jij kunnen adviseren of zou jij doen wanneer je alleen LiteBit tot je beschikking hebt en nu nog coins zou willen kopen? Want jij schijnt toch wel onderzoek te hebben gedaan en ja dat zou ik ook wel kunnen doen maar weet echt niet wat dan van doorslag moet zijn om een coin te kopen of links te laten liggen. Waar moet je dan eigenlijk op letten? Zo weet ik alleen dat een coin waarvan er ontzettend veel van is beter niet kunt kopen. Maar wat is dan redelijk en wat is dan de verhouding van aantal coins in omloop en de prijs? Want ja, wanneer er 1 miljard coins zijn dan is de kans dat deze in prijs verdubbeld kleiner dan wanneer er maar 100 miljoen zijn. Zo dacht ik dat Binance coin wel interessant zou kunnen zijn. Hiervan is er in het begin maar maximaal 200 miljoen van en de ontwikkelaar koopt ieder kwartaal voor 20% van hun winst hun eigen coins terug en verbrand deze als het ware zodat er uiteindelijk nog maar 100 miljoen van zullen zijn. Deze munt is in twee weken tijd ook van 30 euro naar 120 euro gegaan, om deze nu nog te kopen vind ik te duur.. maar ja, waar kan het naartoe gaan? Dus zijn er nu nog wel coins te koop waarvan je zegt, die gaan nog wel hoger of denk je dat het nu beter is om te wachten tot de coins minimaal de helft in waarde zakt om dan vervolgens weer in te stappen?

Zelf ben ik in 2017 ingestapt in Triaconta. Zij hebben een aantal crypto bundels:
- top30 (30 beste coins van het moment)
- top drie (btc/eth/xrp)
- defi top 10 (10 beste defi coins van het moment)
- penny stock ( 10 coins met hele lage waarde per stuk)

Stel je legt 300 euro in op die top30 bundel dan kopen ze van elke coin voor 10 euro. Op die manier lift je dus met 30 coins mee en spreid je risico. Werkt natuurlijk ook de andere kant op, als één van de 30 coins flink stijgt merk je dat maar voor één dertigste. Als je dit een tijdje hebt staan dan kan het zijn dat de 30 coins in jouw bundel niet meer de 30 beste coins zijn. Dan kan je (automatisch) laten reviseren. Als één coin het erg goed doet waardoor die een onevenredig percentage uitmaakt van je bundel en je dus meer risico loopt, kan je ook (automatisch) balanceren. Zelf vind ik crypto wel leuk maar niet dat ik er 24/7 mee bezig wil zijn dus dit vind ik wel ideaal. Hebt verder ook geen wallet nodig omdat de coins in beheer zijn bij Triaconta. Dat kan je ook wel weer als een risico zien maar dat is een wallet ook als je die kwijt zou raken. Ze hebben wel vorige week een crypto licentie van DNB ontvangen.

Na de crash begin 2018 eigenlijk niet meer mee bezig geweest tot augustus 2020. Bedrag wat er toen nog op stond heb ik gelijk verdeeld over die vier bundels. Zit nu sinds augustus 2020 op 350% groei waarbij de penny stock het nu een stuk beter doet dan de andere drie (dankjewel doge ;)

Mocht je meer willen weten, laat maar weten!
Hier een link met ref (weet niet of dat hier mag, haal anders maar weg) https://triaconta.com/?ref=b920dec3-db20-40b5-894c-2a85117a6bdf

Zelf ben ik in 2017 ingestapt in Triaconta. Zij hebben een aantal crypto bundels:
- top30 (30 beste coins van het moment)
- top drie (btc/eth/xrp)
- defi top 10 (10 beste defi coins van het moment)
- penny stock ( 10 coins met hele lage waarde per stuk)

Stel je legt 300 euro in op die top30 bundel dan kopen ze van elke coin voor 10 euro. Op die manier lift je dus met 30 coins mee en spreid je risico. Werkt natuurlijk ook de andere kant op, als één van de 30 coins flink stijgt merk je dat maar voor één dertigste. Als je dit een tijdje hebt staan dan kan het zijn dat de 30 coins in jouw bundel niet meer de 30 beste coins zijn. Dan kan je (automatisch) laten reviseren. Als één coin het erg goed doet waardoor die een onevenredig percentage uitmaakt van je bundel en je dus meer risico loopt, kan je ook (automatisch) balanceren. Zelf vind ik crypto wel leuk maar niet dat ik er 24/7 mee bezig wil zijn dus dit vind ik wel ideaal. Hebt verder ook geen wallet nodig omdat de coins in beheer zijn bij Triaconta. Dat kan je ook wel weer als een risico zien maar dat is een wallet ook als je die kwijt zou raken. Ze hebben wel vorige week een crypto licentie van DNB ontvangen.

Na de crash begin 2018 eigenlijk niet meer mee bezig geweest tot augustus 2020. Bedrag wat er toen nog op stond heb ik gelijk verdeeld over die vier bundels. Zit nu sinds augustus 2020 op 350% groei waarbij de penny stock het nu een stuk beter doet dan de andere drie (dankjewel doge ;)

Mocht je meer willen weten, laat maar weten!
Hier een link met ref (weet niet of dat hier mag, haal anders maar weg) https://triaconta.com/?ref=b920dec3-db20-40b5-894c-2a85117a6bdf

Mooi concept! Nog niet eerder tegengekomen. Soort van index beleggen maar dan anders.

Mooi concept! Nog niet eerder tegengekomen. Soort van index beleggen maar dan anders.
Yes, vond hem zelf ook wel mooi. Ook omdat ik geen zin en tijd voor heb om continu de markt in de gaten te houden. En wat ik ook handig vind is euro in - euro uit. Geen gedoe met exchanges of wallets.

Yes, vond hem zelf ook wel mooi. Ook omdat ik geen zin en tijd voor heb om continu de markt in de gaten te houden. En wat ik ook handig vind is euro in - euro uit. Geen gedoe met exchanges of wallets.

Ja, voor een grote groep mensen is dit een veilige keuze om toch lekker te verdienen op je inleg. Geef je groot gelijk, doen waar je je goed bij voelt. Zeker met deze tak van sport.

Ja, voor een grote groep mensen is dit een veilige keuze om toch lekker te verdienen op je inleg. Geef je groot gelijk, doen waar je je goed bij voelt. Zeker met deze tak van sport.
Drie jaar geleden was ik er echt ook teveel mee bezig. Elke keer verleid om weer in een nieuwe ICO te investeren haha. Toen alles daarna crashte in 2018 interesse verloren tot ik een paar weken terug weer eens op mijn ETH wallet keek. Paar van die ICO muntjes op 1%/5%/8% van de geïnvesteerde waarde van destijds.. maar ook eentje op 700% en één zelfs op 1500%. Blijkbaar had ik ook nog wat decimalen ETH dus dat is ook lekker gestegen sinds toen. :)

Haha mooi is dat! Welke van je ICO tokens zijn dat nu 700 en 1500 als ik vragen mag?:p Dat is altijd lekker als je erachter komt dat je portfolio toch aardig is gestegen na de crash van 2018

Haha mooi is dat! Welke van je ICO tokens zijn dat nu 700 en 1500 als ik vragen mag?:p Dat is altijd lekker als je erachter komt dat je portfolio toch aardig is gestegen na de crash van 2018
Haha ja precies.. en dan ook nog lukken om in te loggen op je wallet en bedenken hoe je dat ook alweer moest doen.. maar dat is gelukkig allemaal gelukt. Alleen balen van die hoge gaskosten nu.
Qua ICO ging dat om Enjin die nu op 6 x mijn inleg staat en Swissborg staat nu op 14x.

Verder begon een muntje waar ik toen ook veel in zag ook deze week ineens aan een opmars, dat is Electroneum. Zit wel goede marketing achter en ze richten zich als betaalmiddel op de derde wereld waar vaak wel een smartphone voorhanden is maar geen bankrekening.

Absoluut dit, ik ben echt veel geld misgelopen tijdens 2017.
Dit keer voorgenomen om niet meer zo bangig te zijn en wat risico’s te nemen.
Ik sta nu 8x m’n start totaal waarde in de plus, ik heb alles tot 4x eruit gehaald en veilig gezet dus hoe dan ook extreem goed rendement, als ik nu alles eruit zou halen kan ik zowat 25% van m’n woning afbetalen haha. We zijn net van start gegaan met de bullmarket, en de verwachting is dat deze zeker nog een paar maanden duurt, zeker met alle stimulussen en overheidsgeld de aankomende maanden is het zeer onwaarschijnlijk dat alles in een keer instort. Desalniettemin haal ik eind februari nog eens 2x een waarde eruit en laat de rest lekker omhoog lopen.
QUOTE=Vipergq;1221176]Hahahaha de bullmarket is net 2-4 weken bezig man!
Die is niet zomaar voorbij, er zullen zeker nog wat rode weken aankomen, maar dat is gezond en hoort erbij. Er spelen heel veel dingen mee, btc is bijvoorbeeld aan een opmars bezig, dat is slecht nieuws voor alts. Pas als btc afkoelt, vloeit er weer geld/winst richting de alts en die moonen dan weer. Daarnaast heb je (met alle respect) kutcoins.

Crypto.com heeft een gigantische hoeveelheid aan munten, die gaat nooit iets noemenswaardig doen.
Riple is zowat goed als dood, iedereen heeft het zinkend schip al verlaten, ze worden voor de rechter gedaagd door de SEC. Mochten ze de rechtszaak winnen, dan zit je nog altijd met het probleem dat 60% van de coins in handen van de makers van het project is. Ik brand m’n vingers er niet aan.
Ethereum classic nog nooit van gehoord, ook niet denderend.

Man ik zie elke dag ongeveer €500 erbij komen in m’n portfolio, links en rechts gaan coins elke dag nog steeds 50-200% over de kop en day zal zeker nog flink wat weken/maanden doorgaan. Het is niet alleen puur geluk, het is ook research doen, heb je deze coins/projecten onderzocht? Je moet niet zomaar lukraak je zuurverdiende centen ergens in pompen.

Sinds de vermelding van die 3 projecten die ik een pagina eerder vermeld had, die zijn nu al bijna 50% gestegen. Die 200,- had 300,- kunnen zijn.

Helaas zijn ze al een beetje gepompt, maar ik denk dat de rek er nog lang niet uit is dus nogmaals

Reef
Icx
Ocean protocol
DGB
NANO
SIA(sc)
SXP
Zilliqa[/QUOTE]

Tien tekens

Wees voorzichtig met nu instappen. Er zijn heel veel bearish signalen

ik vraag me af welke? rtl z had het hier ook al over.
als ik de crypto community moet geloven is het juist erg bull.
voorlopig vandaag weer een all time high op btc en de signalen worden steeds sterker dat hij naar de 100k+ gaat.
50k was echt een grens met heel veel weerstand en daar knalde hij echt zo doorheen.

ik vraag me af welke? rtl z had het hier ook al over.
als ik de crypto community moet geloven is het juist erg bull.
voorlopig vandaag weer een all time high op btc en de signalen worden steeds sterker dat hij naar de 100k+ gaat.
50k was echt een grens met heel veel weerstand en daar knalde hij echt zo doorheen.
Oh we zitten denk ik nog maanden in een bullmarket, maar ook in een bullmarket vinden altijd correcties plaats. Denk ergens in de maand maart correctie, maar hoeft niet. In maart en april komen de stimulansen in de VS, ik dacht iets van 80% vd bevolking die 1200-2000 dollar krijgt.

Oh we zitten denk ik nog maanden in een bullmarket, maar ook in een bullmarket vinden altijd correcties plaats. Denk ergens in de maand maart correctie, maar hoeft niet. In maart en april komen de stimulansen in de VS, ik dacht iets van 80% vd bevolking die 1200-2000 dollar krijgt.

prijs die zijwaards gaat is in een bullmarkt ook een correctie he ;)

QUOTE=Vipergq;1221176]Hahahaha de bullmarket is net 2-4 weken bezig man!
Die is niet zomaar voorbij, er zullen zeker nog wat rode weken aankomen, maar dat is gezond en hoort erbij. Er spelen heel veel dingen mee, btc is bijvoorbeeld aan een opmars bezig, dat is slecht nieuws voor alts. Pas als btc afkoelt, vloeit er weer geld/winst richting de alts en die moonen dan weer. Daarnaast heb je (met alle respect) kutcoins.

Crypto.com heeft een gigantische hoeveelheid aan munten, die gaat nooit iets noemenswaardig doen.
Riple is zowat goed als dood, iedereen heeft het zinkend schip al verlaten, ze worden voor de rechter gedaagd door de SEC. Mochten ze de rechtszaak winnen, dan zit je nog altijd met het probleem dat 60% van de coins in handen van de makers van het project is. Ik brand m’n vingers er niet aan.
Ethereum classic nog nooit van gehoord, ook niet denderend.

Man ik zie elke dag ongeveer €500 erbij komen in m’n portfolio, links en rechts gaan coins elke dag nog steeds 50-200% over de kop en day zal zeker nog flink wat weken/maanden doorgaan. Het is niet alleen puur geluk, het is ook research doen, heb je deze coins/projecten onderzocht? Je moet niet zomaar lukraak je zuurverdiende centen ergens in pompen.

Sinds de vermelding van die 3 projecten die ik een pagina eerder vermeld had, die zijn nu al bijna 50% gestegen. Die 200,- had 300,- kunnen zijn.

Helaas zijn ze al een beetje gepompt, maar ik denk dat de rek er nog lang niet uit is dus nogmaals

Reef
Icx
Ocean protocol
DGB
NANO
SIA(sc)
SXP
Zilliqa

Tien tekens[/QUOTE]

Tien tekens?
Al mijn shills hebben het overigens fantastisch gedaan afgelopen week
ICX bijna 50%
DGB bijna 70%
Nano bijna 50%
Zilliqa 30%

dat gezegd hebbende is iedereen een genius in een bullmarket. Maar toch uitzonderlijke stijgers voor top 200 cryptomunten.
Zou zelf nu nergens meer instappen, maar geld opzij zetten, maart staat meestal bekend als een bloederig rode maand in cryptowereld.

Back
Bovenaan