Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig die XRP's verloren op 1 feb met de Pump & Dump?haha ja tis gekkenhuis momenteel in de crypto.
toch lekker mn vuurwerk verdiend zo
ik heb ook wel wat verlies (minder winst) geleden (xrp fomo) maar ook daar weer van geleerd.
Toevallig die XRP's verloren op 1 feb met de Pump & Dump?
Wees op je hoede en wees voorzichtig, durf winst te nemen en nog belangrijker durf verlies te accepteren.
En leg nooit in wat je niet kan missen!![]()
Absoluut dit, ik ben echt veel geld misgelopen tijdens 2017.
Dit keer voorgenomen om niet meer zo bangig te zijn en wat risico’s te nemen.
Ik sta nu 8x m’n start totaal waarde in de plus, ik heb alles tot 4x eruit gehaald en veilig gezet dus hoe dan ook extreem goed rendement, als ik nu alles eruit zou halen kan ik zowat 25% van m’n woning afbetalen haha. We zijn net van start gegaan met de bullmarket, en de verwachting is dat deze zeker nog een paar maanden duurt, zeker met alle stimulussen en overheidsgeld de aankomende maanden is het zeer onwaarschijnlijk dat alles in een keer instort. Desalniettemin haal ik eind februari nog eens 2x een waarde eruit en laat de rest lekker omhoog lopen.
Er zijn een aantal alt coins goudmijntjes die je in de gaten moet houden
1. ICX nu 1$ (ath is 10-12$) en project heeft veel nieuwe updates gehad
2. Chr (80% verwijderd nog van ath) en heeft ook allerlei nieuwe updates gehad die het veelbelovend maken.
3. Ocean protocol
4. Spartan protocol
Wil je iets meer risico? Dan moet je kijken naar uniswap, daar zijn projecten die x10-x30 gaan.
Goeie projecten daar zijn Yld app, cyberfi en INFI. Allemaal projecten die crypto verzekeringen doen, en dat gaat imo de grote hype worden vanwege de real life applicatie.
Alle andere projecten zijn leuk en aardig in de top 10-20 maar de market caps daarvan zijn zo groot, bergen met geld nodig om die ook maar enigszins bij 2-3x te laten komen (muv) cardano.
Als je het wat riskanter wilt spelen maar kansen wilt op 50-100x return moet je naar Binance chain (bsc) kijken, dat is het gedecentraliseerde platform van Binance, toch wel de grootste speler/Exchange op de markt. Dat zijn sub-exchanges zoals pancakeswap en sushiswap (staan al in de top 30-50 dacht ik). Alle projecten die daarop uitkomen hebben echt de potentie om keihard te gaan. Waarom?
Omdat de ethereum gas fees compleet gestoord zijn voor projecten op het ETH netwerk, en beroemde projecten die je nu ziet zijn gestart op het ethereum netwerk, echter is dat netwerk zo druk en duur geworden dat mensen overstappen naar bsc chain netwerk, doet precies hetzelfde maar dan voor 1/10 van de prijs, je betaalt soms gewoon 40$ per fee, maar dat is desondanks vaak niets vergeleken met de winsten die je maakt.
De returns zijn x100 op bsc/uniswap/ omdat de projecten starten op decentralisatie Exchanges en als ze succesvol zijn terecht komen op gecentraliseerde Exchanges waar het grote publiek het opppakt.
Goeie projecten op het moment zijn bscx/fries/cheeseswap. Op YouTube staan tutorials over hoe je MetaMask wallet verbindt met het bsc netwerk of het ethereum netwerk.
Al met al een hele winstgevende onderneming haha, ben echt in november all in gegaan met een groot deel van m’n spaargeld/winsten uit aandelen en m’n portfolio is ongeveer x8 gegroeid tot nu toe, wel alles een beetje netjes verdeeld in de verschillende risico groepen en bij x4 de helft eruit gehaald gewoon voor het geval dat. Zelf als ik alles instort nu, sta ik x4 met m’n totaalportfolio vanaf november.
zelf heb ik het geduld niet voor lange termijn inverstering :$
ik ben gaan daytrade en TA op die manier heb ik meer inzicht in mijn verliezen en risico managen.
tot nu toe gaat het me aardig af, je moet er de tijd voor nemen om je er in te verdiepen maar het is het zeker waard.
Wie weet hoe je het goedkoopst de usdt naar keiharde euros op je rekening omzet?
Usd dollar moet je btw ook goed op letten, euros zijn een veel betere keuze.