Bitcoin

Gisteren mn allereerste trade gedaan, 1,5% winst :). Maar wel lastig om nieuwe trades te vinden, veel coins hebben niet genoeg volume

Heb je Telegram? Dit is een mooi medium met veel (goeie) NL cryptogroepen.
Join er een paas. In zulke community's worden vaak head ups van mooie entry's gedeeld.

Heb je Telegram? Dit is een mooi medium met veel (goeie) NL cryptogroepen.
Join er een paas. In zulke community's worden vaak head ups van mooie entry's gedeeld.

Heb echt een schurft hekel aan al die signal groups.. Leer gewoon zelf te charten!!! Het is jouw geld...

Wat heb je aan een signal group als je zelf het charten nog niet onder de knie hebt, dan kunnen ze je alles wijsmaken!! Zo maak je in mijn ogen dus verlies, door blindelings signals van andere te geloven. 2 mensen kunnen op hetzelfde moment instappen en 1 kan er met verlies uitkomen de ander met winst, zo rooskleurig is het allemaal niet. Komt nog wat meer bij kijken, waar zet je je stoploss. Waar je takeprofits?

Join gewoon een telegram of discord groep waar ze leren te traden, heb je veel meer aan. Of nog beter, koop boeken over trading/kijk tutorials op youtube

Slechte tip dus in mijn ogen

Laatst bewerkt:
Vandaag kan ik niks vinden eigenlijk qua goede en beetje veilige trade. Ik kijk naar de stochrsi, volume en bb.

Is het momenteel moeilijk traden omdat de bitcoin sterk stijgt, ook in dominantie?

Iemand wat meer bekend met blocks?
Heb wat van xrp riple gekocht.
Heb er niet heel veel verstand van maar wou wel het wel eens proberen op lang termijn.

Adviezen zijn welkom😇

Allereerst leuk dat je ook begonnen bent met crypto:thumbsup:

Block ken ik niet.. Xrp wel, is een beetje het lelijke eendje van de crypto. Gecentraliseerd (ook al word dit nog steeds ontkent) door Ripple zelf

Heb er zelf wel wat van hoor, Xrp staat/stond erom bekend enorme gains te kunnen maken (helaas alweer veel te lang geleden) Maar goed, zie dit meer als een high risk high reward investering..

Kan je wel adviseren om niet in 1 coin te investeren, maar spreid je risico door meerdere coins in te slaan. Als beginner zou ik het lekker bij de top 20 houden.. Heb je wat meer onderzoek gedaan naar bepaalde coins kun je daar altijd nog voor gaan.

Ps nog een tip, mijdt alle youtube kanaaltjes die alleen maar over XRP/RIPPLE posten. Kanaaltjes als Alex Cobb, The Bearable Bull, Ckj crypto news en nog tientallen anderen. Allemaal subjectief dus doe vooral je eigen onderzoek..

Kanaaltjes die je bergen met geld beloven bij voorbaat al overslaan.

Allereerst leuk dat je ook begonnen bent met crypto:thumbsup:

Block ken ik niet.. Xrp wel, is een beetje het lelijke eendje van de crypto. Gecentraliseerd (ook al word dit nog steeds ontkent) door Ripple zelf

Heb er zelf wel wat van hoor, Xrp staat/stond erom bekend enorme gains te kunnen maken (helaas alweer veel te lang geleden) Maar goed, zie dit meer als een high risk high reward investering..

Kan je wel adviseren om niet in 1 coin te investeren, maar spreid je risico door meerdere coins in te slaan. Als beginner zou ik het lekker bij de top 20 houden.. Heb je wat meer onderzoek gedaan naar bepaalde coins kun je daar altijd nog voor gaan.

Ps nog een tip, mijdt alle youtube kanaaltjes die alleen maar over XRP/RIPPLE posten. Kanaaltjes als Alex Cobb, The Bearable Bull, Ckj crypto news en nog tientallen anderen. Allemaal subjectief dus doe vooral je eigen onderzoek..

Kanaaltjes die je bergen met geld beloven bij voorbaat al overslaan.

Als ik het goed heb meegekregen gaat xrp/ripple verhuizen(hoop op Japan).
Heb op voorhand mijn gedacht gezet dat ik mijn investering kwijt ben.
Dan kan ik nooit teleurgesteld zijn als t mis gaat.

Heb tot nu toe 3 coins ingekocht
Cardano
Xrp
Xlm

Als ik het goed heb meegekregen gaat xrp/ripple verhuizen(hoop op Japan).
Heb op voorhand mijn gedacht gezet dat ik mijn investering kwijt ben.
Dan kan ik nooit teleurgesteld zijn als t mis gaat.

Heb tot nu toe 3 coins ingekocht
Cardano
Xrp
Xlm

Aah kijk, goed bezig:thumbup:

Ik kijk eigenlijk niet heel veel meer naar Xrp om, dus zou het eerlijk gezegd niet weten.
1 goeie pump en ben eruit (voor altijd waarsch)

Xlm heeft een beetje dezelfde Usecase, niet zo gek gezien Jed McCaleb ook mede ontwikkelaar was van XRP (ook interessant om in de gaten te houden) Jed McCaleb heeft nog een hele hoop xrp en die mag hij eens in de zoveel tijd dumpen.. Google maar eens

Zelf ook nog wat xlm, hoop wel dat ze stoppen met al die airdrops, doet de prijs niet veel goeds. Maar zie nog wel wat gains voor xlm.

Ada prima project, ook wat vertrouwen in verloren doordat ze shelley mainnet zolang uit hebben gesteld en alle excuses van Charles Hoskinson. Nog wel wat van in m,n portfolio, niet heel veel. Gewoon een prima top 20 coin, dus verder niks op aan te merken.

Als beginnende op de handel van crypto's ben ik natuurlijk op zoek naar een goede strategie. Wat voor strategie gebruiken jullie? En hoeveel trades doen jullie bijvoorbeeld?

Ben benieuwd wat jullie voor tips hebben eventueel!

Inmiddels zijn de munten flink gestegen de afgelopen weken. Bitcoin op zijn top. Zelf de munt cardano aangeschaft voor 150 euro. Deze is nu 280 euro. Ik twijfel om nu eruit te gaan en straks bij inzakking weer op de trein te springen. Anderzijds zijn de verhalen dat deze munt nog flink omhoog kan gaan.

Zijn er mensen met tips? Ik hoor ze graag.

Vond het prijsverschil te groot met de prijs die hun hanteren en de actuele prijs. Die extra percentages aan waardeverhoging is hun verdienmodel. Slim, maar doe hou nu alles op de exchanges. Je kan dan veel sneller anticiperen op eventuele stijgingen en dalingen. Zeker met de volatiliteit in deze bullrun is het beter als je gelijk kan verhandelen wanneer jij dat wil. Mocht je dit interessant lijken, kan ik je wel op weg helpen.

Om de eerste stappen te maken binnen crypto vond ik het een prima middel. Ze hebben namelijk een heel breed aanbod. Me eerste XRP en XVG gekocht.

Litebit heeft een veel te hoge provisie. Gebruik ook liever Binance.
Eerder alles op Cryptopia maar helaas is dat misgegaan daar :confused:

Inmiddels zijn de munten flink gestegen de afgelopen weken. Bitcoin op zijn top. Zelf de munt cardano aangeschaft voor 150 euro. Deze is nu 280 euro. Ik twijfel om nu eruit te gaan en straks bij inzakking weer op de trein te springen. Anderzijds zijn de verhalen dat deze munt nog flink omhoog kan gaan.

Zijn er mensen met tips? Ik hoor ze graag.

ook ik nav jou bericht cardano gekocht, inmiddels loopt de winst in de 4 cijfers. zit je er ook nig in?

Back
Bovenaan