Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een rondje wezen lopen in het dorp. Elke minuut wel een knal. Ook een mooi cakeje zien afgaan. :thumbsup:

Ben zelf net nog stout geweest. Ik heb een karton foute Junks voor een prikkie gekocht. Totaal geen burst (daardoor ook geen overlast :p). Maar ben niet ontevreden over het effect war eruit komt. Het is een effect die je in geen enkele cake ziet.

Hier is het behoorlijk gekkenhuis zeg, gaat behoorlijk wat spul de lucht in. Buurjochies hele dag met cat1 in de weer, heeft wel sfeer hoor.

Het is hier stil, jeugd is er nog maar weinig en volwassenen wachten gewoon tot morgen. Maar een wijk of 2 verder...wat die lui mankeert en wat ze daar stoken...dan is het echnie raar dat mensen spreken over bommen en wij mss een verbod moeten verduren. En dat tot 2u 's nachts alsof politie dan op zondagavond wat beters te doen heeft... Klinkt als in park vlakbij waar de zelfbouwer was opgepakt.

tot vanavond relatief rustig geweest in de straat maar vanavond gaat het aardig los. werden hier net zelfs een aantal shells in de straat hierachter geschoten. het mag niet maar het geeft stiekem wel sfeer:yes: nog 1 nachtje wachten:handsup:

Knallen gehoord?!? Het is niet beschrijven, sinds vandaag is het echt los aan het gaan, de ene naar de andere cake/grote single shot of pijl gaat hier de lucht in en weet haast wel zeker dat morgen vanaf een uur of 11 het de hele dag ook weer los gaat:) net als vorig jaar , aangezien het weer vorig jaar ook zo ongeveer was.

Hier idem dito. Er gaat hier om de paar seconden wel wat af in de avond. En dan woon ik aan de rand van een klein dorp. Het is hier ook al maanden aan de gang. De hele maand december kan je eigenlijk ook niet met het raam open slapen, want een joker vind het nodig om 3:00u ‘s nachts steeds salutes te schieten. In december is dat iedere dag, in de maanden ervoor 2-3x per week. De bushokjes zijn in ieder geval niet meer teruggeplaatst.

Wat ik nu in ieder geval hoor zijn geen thunderkings of kanonslagen, anders galmen ze wel erg hard door.

Ook iedere dag in december, rond 16:00, een behoorlijke siercake.

Dan zal je zien dat ik morgen om 0:00 weer als enige in de buurt sta te stoken, alsof er dan ineens niets meer aan is.

Ik heb wel het idee dat het véél meer dan vroeger is. Vandaag ook al enkele langdurende ratelbanden gehoord. Helaas speelt dat de anti-vuurwerkers alleen maar in de hand.

Tilburg zuid heeft denk ik te veel ingeslagen, wordt veel afgestoken, lijkt wel meer als andere jaren.

Hier lijkt het ook al wel 31 december, er gaan hier de hele tijd al dikke compound blokken de lucht in, dat beloofd wat voor morgen... zin in!!

Waarschijnlijk gaat het hier morgenochtend ook om klokslag 10:00 uur weer helemaal los.
Iedereen heel veel plezier en geniet ervan!

Den Haag e.o. veel zwaar vuurwerk. Flink machtsvertoon mobiele eenheid in Scheveningen en Duindorp. Lijkt minder politie daardoor in de rest van Den Haag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan