Birthday of Jord

Jord

VWC lid
Heee,,

Zoals jullie misschien weten ben vandaag jarig :rolleyes:
Dus ga vanavond even wat vuurwerk afsteken de resten van verleden jaar..

Net even wat geklust om alles op een lat te zetten.

Wat er allemaal op staat:

8x Romeinse kaars 20sh W-Shaped

10x Shocks gevuld met fluitpatronen/knalpatronen 15MM en normale shocks mortiertjes

3x 16SH Messier cakes gevuld met fluitpatronen/knalpatronen/sierpatronen/signalpatronen enz enz.

Hier alvast wat fotos:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Het filmpje komt later

Ziet er heel erg leuk Jord.
Ik zou zeggen, geniet van je show, en doe voorzichtig.
Ik ben benieuwd naar het filmpje.
:bye:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag jord.
Leuk doorgelont, maar ik vraag me af waarom je de rode huls van het schietlont hebt gehaald. Ik denk dat het lont nu minder snel brand dan wanneer je het erop had gehouden.:bye: :rolleyes:

Bedankt voor reacties.

Heb voor zekerheid maar even zilverfolie over lonten gedaan iets veiliger :wink:

als je het elke keer met gaatjes moet doen zeg maar gaatje maken lont erin dicht plakken is echt ***** werk haha..

Of bestaat er een betere methode?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd man.

maar tog wil ik even kwijt dat ik het een beetje link vind om patrononen zo te gebruiken, aangezien die messier potjes en shocks niet zo'n super heftige lift charge hebben.
Ik denk dat het gewicht van de patroon ongeveer even zwaar is als het gewicht van de bombette van die cakes, en de liftcharge is niet gemaakt om zoveel gewicht de lucht in te schieten.

Nee als ik dit iemand in de buurt zie doen, trek ik denk ik die patronen eruit haha:wink:

Gefeliciteerd man.

maar tog wil ik even kwijt dat ik het een beetje link vind om patrononen zo te gebruiken, aangezien die messier potjes en shocks niet zo'n super heftige lift charge hebben.
Ik denk dat het gewicht van de patroon ongeveer even zwaar is als het gewicht van de bombette van die cakes, en de liftcharge is niet gemaakt om zoveel gewicht de lucht in te schieten.

Nee als ik dit iemand in de buurt zie doen, trek ik denk ik die patronen eruit haha:wink:

Ik zou ook idd niet gaan knutselen met patronen, en ze al zeker niet v shape zetten..

Ja ik weet het ziet er niet al te veilig uit..

Maar met oud en nieuw heb ik dit nog gezien dat ze in shocks patronen deden en dat werkte gewoon perfect dus wil eens kijken hoe het gaat..

Ja is zeker goed gegaan!

Alleen de patronen deden het niet echt alleen op de shocks waar ik het mortiertje had uitgehaald en dan een patroon erin doen.

Op de cakes deed geen een patroon het :sad:

Het filmpje is jammer genoeg wel een beetje mislukt heb iemand anders laten filmen maar de film heeft de hele tijd op de zoom gestaan of verticaal maarja probeer vanavond up te loaden

Nja je kunt altijd nog blij zijn dat je niet bent opgepakt.:wink:
Jammer dat het filmpje mislukt is maar ik wil hem toch nog even zien.:)
:bye:

Ja maar het was te proberen anders blijfen die dingen toch maar liggen :)

Oppakken doen we niet het was mijn verjaardag :bonk:

Klik hier voor het filmpje

Back
Bovenaan