Bikers Vuurwerk

als jullie tog royal gaan/willen voeren...
alle Royal waaier cakes samen voor xxx bedrag (dat dan 40%korting op levert).

de gehele heavylegand seri voor de helft van het geld.

of alle gangbare knal cake's voor xxx bedrag.

dat soort acties wil ik wel

Ik denk dat het vooral handig is om alle lijnen die jullie willen og gaan voeren rond te krijgen. Als dat bekend is, dan kun je over een actie gaan beginnen. Dit lijkt mij iig de juiste volgorde.

Ik denk dat het vooral handig is om alle lijnen die jullie willen og gaan voeren rond te krijgen. Als dat bekend is, dan kun je over een actie gaan beginnen. Dit lijkt mij iig de juiste volgorde.

Onze bedoeling is om deze actie met freaks voor freaks op te zetten, Jullie bepalen dus mee wat het moet gaan worden.

Zoals jij zegt is dat inderdaad de juiste volgorde, maar aangezien ik dus wil dat de freaks hier mee bepalen doen we het zo.

oke Iedereen mag inkopen bij jullie tegen een korting ..
Hoe meer artiekelen er worden besteld hoe hoger korting.

stel ik bestel een Secret salute en er zijn al 100 stucks besteld krijg je 45% korting.
stel ik bestel een Panter maar die is pas 5 x voor mij besteld krijg ik daar BV maar 10% op..

een soort van Veiling dus!!

dat lijkt me een leuk idee:wink:

Onze bedoeling is om deze actie met freaks voor freaks op te zetten, Jullie bepalen dus mee wat het moet gaan worden.

Zoals jij zegt is dat inderdaad de juiste volgorde, maar aangezien ik dus wil dat de freaks hier mee bepalen doen we het zo.

Ik neem niet aan dat jullie tien verschillende importeurs zullen gaan voeren? Dus het is wel handig om te weten waaruit de daadwerkelijke keuze zal gaan bestaan. Daarbij is het natuurlijk ook zo dat je niet zomaar overal korting op kan gaan geven. Dus het is dus zeker wel handig om te weten om welke importeurs en lijnen het zal gaan en daarna kunnen wij als freaks uiteraard wel gaan brainstormen over wat dan de actie kan gaan worden.

Maar goed, blijft uiteindelijk jullie keuze hoe jullie het willen gaan doen. Maar zorg iig wel dat er voldoende voorraad zal zijn en je je uitspraken/acties waar gaat maken. Zou namelijk zonde zijn dat je een hoop mensen moet teleurstellen en daarmee slechte reclame maakt. :wink:

Helaas is er vorig jaar niks van gekomen van de actie. Ik kan jullie vertellen dat ik ben aangenomen bij Bikers vuurwerk om daar heel de collectie te veranderen en heel wat speciale kortingen voor ons freaks te fixe.

Om jullie alvast een voorbeeld te geven:

- Er komt waarschijnlijk een vroegboek actie ( Start medio mei )
- Karton verkoop

Ook komt er dit jaar wel een freak actie, Ik heb hier jullie hulp bij nodig.

Welke lijnen en producten moeten wij volgens jullie opnemen in ons nieuwe assortiment?

- Cafferata hebben wij standaard en dan de showtime, crystal en devil collectie.

Bonn fireworks, Wolff vuurwerk en Royal fireworks worden waarschijnlijk onze nieuwe importeurs ik ben alleen nog aan het twijfelen tussen Bonn en Rubro.

Van deze importeurs is het aan jullie om de 2 beste collecties van iedere importeur te kiezen met daarbij ook een Top 10 aan producten van elke collectie.

Hoop dat t een beetje duidelijk is!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr Rick

Ik citeer We zijn nog aan het kijken wat we precies voor lijnen willen van de importeurs alleen daar mogen freaks over mee beslissen. Plus het vragen naar wat freaks willen voor actie is natuurlijk ook om te kijken hoe wij nog beter kunnen aansluiten op de freaks.

Maar bedankt voor je reactie ik begrijp het wel hoor:)

Als je de Extreme Salute van VuurwerkVisie in je assortiment neemt en Royal, dan kom ik bij jou een aantal hoeveelheid kartonnetjes afnemen.
Aangezien jullie ook niet zo heel ver van mij af wonen, zou dit het ideale adres voor mij kunnen worden:wink:

China red zou ook een goede zijn, Ff een update er is contact gelegd met bonn, rubro, wolff en Royal. Royal komt 1 dezer dagen op bezoek. Wij zijn blij met jullie reacties en wat zouden jullie willen zien als 'vroegboek' actie?

Ik hou van simpele acties, dus gewoon kwalitatief goed vuurwerk met een mooie korting. Eventueel met een bepaald niet al te hoog minimum af te rekenen bedrag van bijvoorbeeld 200 eur. Kartonacties of gratis vuurwerk als vroegboekactie vind ik minder interessant.

Hee jongens thanks voor de reacties allemaal. Ff een korte update, gister hebben we een gesprek gehad met een importeur en ik kan alvast zeggen dat deze importeur in de collectie word opgenomen.

Laat me raden Hayo Wolf? ..
Of Royal?
of Rubro?
Dan heb je mijn intresse gewekt:wink:

Laat me raden Hayo Wolf? ..
Of Royal?
of Rubro?
Dan heb je mijn intresse gewekt:wink:

Ik denk dat het royal is, want hij zei in een paar posts terug dat Royal Fireworks een dezer dagen op bezoek komt. Ik ben erg benieuwd Heeswijk Dinther zou voor mij een optie kunnen zijn. Het zou leuk zijn als er een standaard actie zou zijn van 25% op alles en dan met name de kleine dingen als fonteinen. Cakes en assortimenten dan 35% en karton-kortingen hoger als de concurrentie. Als je assortiment dan goed is er grote kans dat Ik langs kom.
:bye:

Beste liefhebbers.

Het is lang stil geweest. Maar dat betekent niet dat we achter de schermen niks hebben gedaan.
Met grote trots kan ik jullie melden dat de nieuwe importeurs die ons assortiment compleet maken, Wolff en Rubro vuurwerk zijn geworden.

Dit betekent dat onze totale collectie van dit jaar zal bestaan uit Wolff, Rubro en Cafferata!

Nu gaan we eerst met vakantie en hopen we in het seizoen met een leuke actie te komen.

Maar voor nu, fijne vakantie!!

Gr vuurpijl

Zo hè hè, weer een update.

Het duurt allemaal wat langer dan gepland, maar als het goed is kunnen we volgende week onze product keuze maken en heel misschien ook al de webshop openen.

Natuurlijk komen wij met een intressante actie voor de freaks.

Maar helaas duurt het allemaal wat langer dan gepland.
Bikers is dit jaar helemaal vernieuwd kwa vuurwerk, dus organisatorisch moest er nog heel wat aangepakt worden, denk aan bijvoorbeeld het kassa syteem, PVE moest aangepast worden aan de 500 kilo ( winkel opslag ) wet, en ga zo maar verder.

Al met al hebben we dat gedeelte rond en kunnen we volgende week, als het goed is, de webshop inrichten.

Ik hou jullie op de hoogte.

grtz

Goede keus om toch Rubro in het assortiment te nemen. Dit jaar is dat toch DE importeur die de beste nieuwe producten heeft! De aanvulling op de heavylegend serie is super. De eventboxen en noem maar op!

Nu hopen op leuke acties!

Freak Actie 2012 Bikers Vuurwerk Heeswijk-Dinther!

Freak Actie 2012 Bikers Vuurwerk Heeswijk-Dinther!

Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan!

Klik hier! Voor de download van de Freak Actie Excel lijst!

Beste freaks,
Wat leuk dat jullie geintresseerd zijn in onze freak actie, speciaal voor jullie! Een korte uitleg, het enige wat je hoeft te doen is de aantallen in te vullen, het excel bestand rekent vanzelf alle totalen uit.
Als je ergens een karton van wilt hebben dan vul je het totale karton aantal in bij aantal stuks. Bijv 24/1 in een karton dan vul je bij aantal 24 stuks in.

De prijzen in dit bestand zijn adviesverkoop prijzen, na het invullen staat er nog geen korting bij.
Als je klaar bent met het invullen kun je vrijblijvend het bestand mailen naar [email protected], wij maken dan een persoonlijke prijs, helemaal speciaal voor jou!

Wij sturen je persoonlijke prijs naar je e-mail, als je hiermee akkoord gaat dan ontvang je van ons een bevestiging met betaalgegevens.
Daarna maken we een afspraak wanneer je de bestelde producten af wilt halen.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mocht je toch nog vragen hebben kun je altijd even mailen naar [email protected] of een PM sturen naar Vuurpijl op VWC en AVP, Rockroll op FPM.

Met vriendelijke groeten,

John en Rick
Bikers Vuurwerk

[email protected]
www.bikers.nl
Hoofdstraat 15
Heeswijk-Dinther

Ook voor kartonnen van Wolff, Rubro en Cafferata, ben je bij ons aan het goede adres.

Wil je een karton van een product wat wij niet in het assortiment hebben, maar wat wel van Rubro, Wolff of Cafferata is? Typ dit product dan even in een mailtje naar ons toe en wij maken een mooie prijs!

Zojuist een mailtje terug gehad van Bikers, erg goede actie en een goede service, ik ben blij dat er steeds meer winkels komen die wat extra's voor de liefhebber doen.

Wel voeren jullie redelijk 'standaard' lijnen, die in de omgeving veel verkrijgbaar zijn. Maar daar kunnen jullie in de loop der jaren vast wel een positieve draai aan geven.

Bedankt voor de moeite die jullie doen, en ik kom wel een bezoekje brengen aan deze winkel. :)

Back
Bovenaan