Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het vooral handig is om alle lijnen die jullie willen og gaan voeren rond te krijgen. Als dat bekend is, dan kun je over een actie gaan beginnen. Dit lijkt mij iig de juiste volgorde.
Onze bedoeling is om deze actie met freaks voor freaks op te zetten, Jullie bepalen dus mee wat het moet gaan worden.
Zoals jij zegt is dat inderdaad de juiste volgorde, maar aangezien ik dus wil dat de freaks hier mee bepalen doen we het zo.
Helaas is er vorig jaar niks van gekomen van de actie. Ik kan jullie vertellen dat ik ben aangenomen bij Bikers vuurwerk om daar heel de collectie te veranderen en heel wat speciale kortingen voor ons freaks te fixe.
Om jullie alvast een voorbeeld te geven:
- Er komt waarschijnlijk een vroegboek actie ( Start medio mei )
- Karton verkoop
Ook komt er dit jaar wel een freak actie, Ik heb hier jullie hulp bij nodig.
Welke lijnen en producten moeten wij volgens jullie opnemen in ons nieuwe assortiment?
- Cafferata hebben wij standaard en dan de showtime, crystal en devil collectie.
Bonn fireworks, Wolff vuurwerk en Royal fireworks worden waarschijnlijk onze nieuwe importeurs ik ben alleen nog aan het twijfelen tussen Bonn en Rubro.
Van deze importeurs is het aan jullie om de 2 beste collecties van iedere importeur te kiezen met daarbij ook een Top 10 aan producten van elke collectie.
Hoop dat t een beetje duidelijk is!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr Rick
China red zou ook een goede zijn, Ff een update er is contact gelegd met bonn, rubro, wolff en Royal. Royal komt 1 dezer dagen op bezoek. Wij zijn blij met jullie reacties en wat zouden jullie willen zien als 'vroegboek' actie?
Laat me raden Hayo Wolf? ..
Of Royal?
of Rubro?
Dan heb je mijn intresse gewekt![]()
En is er al wat nieuws te melden?![]()