Dat moet bij Leo van Kester geweest zijn, fietsenzaak die diamond verkocht. Beiden bestaan niet meer..
2 leuke anekdotes; 1 x is de bestelling nog voor de verkoop dagen thuis gebracht. Had ik o.a. de rave en palm springs. Nu ik dit schrijf, denk ik, dat is broekhoff, had de fietsenwinkel toen al 2 leveranciers

Anyway, die 2 potten waren wel erg licht en wat zagen de lontjes er toch vreemd uit. Maar ja, zonder forum en zonder mensen die er verstand van hadden, toch maar als mini-vuurwerkfreak zelf uitzoeken. Stukje lont afgeknipt en aangestoken, brandde voor geen meter. Jawel, het waren dummies.. Bij de fietsenmaker aanbeland, bleek ie zich een ongeluk gezocht te hebben naar die dingen, toen ie z'n winkel wilde inrichten.
Een andere anekdote is dat ik als minderjarige een maximum budget gesteld had gekregen van m'n ouders. Maar ja, je door vaak toch harder dan je denkt. Dus stiekem nog wat bij willen kopen, maar dan kreeg je het niet mee.. Gelukkig was de naastgelegen slager zo attent, dat ie, in z'n bebloede schort, mee liep om het extra vuurwerk voor me in ontvangst te nemen.