Big Three

Mee eens bijna 10 euro per pijl is echt overdreven!!!
Een prijs van 19,50 is beter op zijn plaats,aangezien 6,50 per pijl meer dan zat is.

Mee eens bijna 10 euro per pijl is echt overdreven!!!
Een prijs van 19,50 is beter op zijn plaats,aangezien 6,50 per pijl meer dan zat is.

Klopt , maar wisten jullie nou echt niet dat deze voor de actie 29,00 waren ? Je zit toch wel wat vaker op vuurwerkbelgie? :)

Vuurwerkbelgië? Wat is dat?
Toch blijft de prijs van 29 euro per 3 pijlen too much.
Waarom kunnen sommige importeurs wel 3-4-5 euro per pijl aanbieden die 75 gram heeft en Original niet?

Ik vond ze eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, ondanks dat het de goede versie was.

Alleen de A kon me echt bekoren. De C is ook leuk, lekker groot vooral, maar verder niet echt "wauw" verder. Maar de B viel echt viel tegen, had makkelijk een Neerlandse 40-grammer kunnen zijn.

Beetje twijfelgevalletje dus voor mij.

Had 2 pakketen van deze prachtige pijlen,

Toch vielen ze me dit jaar een beetje tegen.
De green glitter en de palm boeketten hadden wel de lekkere harde burst maar het effect was klein en vrijwel direct weg,
De crown pijl was wel erg goed! :)

Een 'pijltje' meegekregen om te testen en dat doen we dan ook.

Even goed bekijken, want vuurwerk is mooi :D

Deze pijlen zijn zeer netjes afgewerkt en zit degelijk in elkaar.
De kop zit zeer goed aan de stok vast gemaakt en het is echt een zwaargewicht.
Bij sommige zit de kop ietsjes scheef maar dat is een kwestie van een beetje fatsoeneren alvorens hij de pijp in gaat en dan moet dit absoluut geen probleem geven.
Zelfs zonder de kop te fatsoeneren, stijgt hij gewoon goed op.

Opstijgen gaat echt als een gek, niet bij te kijken bijna :shocked:
Gevolgd door een harde doffe klap en een groot boeket.

Heb een flink stuk van het filmpje af moeten knippen, omdat ik achteraf ongeveer 10 sec. zo: :shocked::thumbsup: stond.

Absolute aanrader!
Bedankt voor het testexemplaar. :thumbsup:
Zoals je al weet heb ik er gelijk een pakket van gescored.

Laatst bewerkt:
Ik overweeg ze dit jaar ook te gaan uit Belgie, alleen ik hoor dat ze per jaar kunnen verschillen. Ik heb gelezen dat je de Hong leng dong versie moet hebben, niet die van Herlat! Klopt dat?

Laatst bewerkt:
Vorig jaar een setje gekocht, deze vielen zeer tegen ten opzichte van 2013.
Ze vlogen veel te hoog de lucht in, waardoor de boeketten niet goed zichtbaar waren

Back
Bovenaan