Big Rhino [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 434
Artikelnaam: Big Rhino
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 59
Effectomschrijving: 59 schots giga cake! Maximaal gevuld blok met 3 rijen gouden wilgen exploderend in rood en groen mine effect. 2 rijen gouden bouquetten met rode en groene sterrenexplosies. Laatste 2 rijen met zware burstknal in rood en groen.
Tijdsduur: 40sec
Stijghoogte: 6-20m
Richtprijs: 89,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

434_big_rhino.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier is mijn film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een super diverse cake. Allerlei uitwerkingen komen voorbij. Met name de finale spreekt mij aan, maar de prijs is wel weer á la Lesli: superhoog. :sad:

@Drakesun: Jammer is dat hè, dat de mooie producten altijd zo duur moeten zijn, uitzonderingen daar gelaten.

Ook dit was weer een prachtige bak. Niks op aan te merken, alleen viel me wel op dat de rode tips veel sneller verdwenen dan de groene.
Over de prijs zullen we het gewoon maar niet hebben? :)

Ik snap niet dat mensen het niet over de prijs willen hebben. Van een prijs a 90,- euro haak ik toch echt af hoor. Weet niet hoeveel geld jullie hebben verder dat je 90 euro neerdokt voor een blokje als dit...

Ik snap niet dat mensen het niet over de prijs willen hebben. Van een prijs a 90,- euro haak ik toch echt af hoor. Weet niet hoeveel geld jullie hebben verder dat je 90 euro neerdokt voor een blokje als dit...

troost je bent niet de enige hier .
voor dat geld weet ik ook iets veel leukers te doen met meer spektakel :wink:

Back
Bovenaan